6 Ağustos 2014 Çarşamba

soluklanmak için



hep öyle değil midir?
hazırlanırız,
kendimiz  yada sevdiklerimiz için,
ilerisi için:)


hüseyin amca kreasyonları devam ediyor;
akşam yemeği gibi, 
veya ham hayalim gibi, 
şimdi de soluklanmak için
:)


hani bahçede çalışmışın çalışmışın,
şöyle bir rüzgara arkanı dönüp dinlenirken yaptıklarını seyretmişin hayali ile
:)


alındı,getirildi,çapağından temizlendi,
zımparalandı,boyandı.


iki haftada bir,bazen haftada da olduğu,
ancak 36 saat bazen 24 saatten bile 
az zaman geçirebildiğimiz,
ileride burada diye hayal kurabildiğimiz 
evimiz için her dakka bişey yapasım var:)


bu bankta uzun uzun oturup,
ayaklarımı da o kütüğün üzerine uzatıp 
kitap okuyasım,
rahatlıktan rahatsız olasım var.


arada bir kuşlar da gelsin su içsin diye 
su kabı koyasım var.


banktan eve seslenesim var,
sevgilim balığı dolaptan çıkar kendine gelsin,
salata da hazır diye:)


hayalim gerçekleştiğinde burada yazasım var:)
olmuş haftaortası sevgilimizi özlemişiz
çok mu?

mutlu birgün diliyorum
çok sevgiler.
:)





35 yorum:

  1. Hayalleriniz çok masum,inşallah hepsi gerçekleşir.....sevgiler...Gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum gürşen,
      sanırım yeni tanıştık değil mi?

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir bank, hayır abartmıyorum vallahi... Bende arıyordum bir ara :) Bulamadım şöyle göze hoş kalbe sıcak... Senin ki yeni gelin gibi olmuş. Bahçe-ev-deniz... Ne güzel ne de güzel... Böylesi anca sana yakışırdı. Anne postunda da görmüştüm... O zamanda aşık olmuştum. Bir gün otururuz belki? Kısmet.

    Sevgilerimi yolluyorum, içten kadın.

    YanıtlaSil
  3. havvacığım.... bayıldım. negüzel deniz bahçe ev bir harika ...(MAŞALLAH) rahatlıktan sıkılma dur...bir güzel zevkini yaşa canım kardeşim...yanında olsamda sen neden sıkıldın ,sen neden yoruldun desem.allah gölünün bütün muradını versin...inşallah bir gün zamanı gelince kitapınıda yazarsın bizde okuruz.....eşinizinde allah işini gücünü rast getirsin...özlemişiniz...hafta sonuna az kaldı...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel
      daha rahatı tam olarak hissedemediğim için sıkılmadım tabi,
      ancak arzum o kadar rahat olsun kiii durumu
      umarım herşey hepimizin gönlüne göre olsun,teşekkür ediyorum
      çoook sevgiler

      Sil
  4. Hepsi için kocccaaman inşallah dedim içimden :)

    YanıtlaSil
  5. Havva önceki postunda görüp hazır zannetmiştim çok güzel olmuş yeşillikler ve yağmur altında dahada güzel emeğinize sağlık ,sevgiliyede umarım biran önce kavuşursun zaten az bir zaman kalmış sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum meltem,haftasonu iple çekilir:)))

      Sil
  6. çok güzelll çok severim banklar ben.. evim büyük olsa ya mutfak ya da salona çok isterdim böyle bişi..
    çok zevklisin çok beğeniyorum ruhunu tarzını..maaşallah diyorum
    arkadaşın komşun olmak isterdim vallahi... burdan hissettiğim kadarıyla duru ve naifsin.. hep mutlu ol öyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olur,arkadaşız değil mi?
      kim bilir kaderin bizi komşu yapmayacağını?

      Sil
  7. Allah kavuştursun hayatım....Çok özlemişsin sennnn...Çok asil bir renk beyaz..Bence herşey beyaz olmalı, arada mavi, arada turkuaz,arada sarı..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla özlemek de güzel bi duygu,
      beyazı seviyorum,ahşabı daha da çookk
      mavi benim bayıldığım,turkuaz şahane
      sarı mı arada çok güzel oluyor sahiden
      sevgiler sertaçç

      Sil
  8. hadi dileklerin olsun çok geçmedeeeeen :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi hayırlısıyla gerçekleşsin canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin handan
      senin de dileğin mutlaka vardır,kim dilemez ki!

      Sil
  10. Tüm dilekleriniz gerçekleşir inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Bu etkinlik sayesinde bir çok blogu tanıma fırsatı buldum :)) Çok güzel bir etkinlik oldu :)) Benim bloguma da beklerim :D
    tasarimkaravani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel yeni blog dostları edinmek
      bu etkinliği kaçırdım ben galiba:(
      blog adın çok güçlü,gelirim elbet:))

      Sil
  12. Yine ellerinize sağlık. Her bir köşesi sizin elinizden çıkıyor sevilmezmi orası.
    Daha çoook şeyler olacak oralarda eminim. Sizin sevginiz yeter.
    Mauvvvb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülaycım
      emek kıymetsiz olur mu,haklısın.
      bi gün beraber inşallah:))
      sevgiler agusu mugusu

      Sil
  13. Havva projende yada hayalinde varmi bilemem ama ben senden bu anlatim dili ile kitap bekliyorum :) herzaman akici sevimli ic isitan mutlu eden duygulandiran..keyifli guzel gunler olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,yüreklendirilmek ne güzel

      Sil
  14. Fotoğraflar da, anlatımın da, bağladığın noktalar da pek güzel maşallah Havva:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Bende de ahşap kütüklerden, sehpa olarak kullanmak çok hoşuma gidiyor. Bahçeye de pek yakışmış, keyifli okumalar, dinlenmeler sevgili Havva

    YanıtlaSil
  16. Bank bahane, asıl senin bahçen şahane! Bayılıyorum bahçene ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,elimden geleni yapmaya çalışıyorum

      Sil
  17. O kadar sade ve güzel şeyler yapıyosun ki hayran kalmamak elde değil :))
    Huzurla, mutlulukla kullanın :*

    YanıtlaSil