6 Kasım 2014 Perşembe

resim gibi



sizi kayınvalideme  götüreyim:)))


resim kursuna gittiğimde 
'anneler günü' hediyesi yapmıştım kayınvalideme:)


güle güle kullansın,evine neşe katsın:)


çerçeveletip duvara asılması anca oldu,
mahalle gününe yetiştirebildik neyse ki:))


azıcık da tanıyın istedim sevgili arkadaşımı, kayınvalidemi:)


ve onun güzel evini:)


şimdi salondayız:)


birazdan gün misafirleri gelecek,
masamızı hazırladık:)


balkabaklı tatlı benden,
tarifi ilerleyen günlerde paylaşacağım:))



kayınvalidemin lahanalı baharatlı bulguru:)
daha sonra tarifi de gelecek:))


börekte görümcem çiğdem'den :)
yolda geliyor:))


dualar da okunacak,hediyeler de verilecek:)


oturma odasından:)


mutfaktan:)


başta güzel görümcem,sonra ben:)
son iki fotoğraf 
kayınvalidemin nişanı 
ve düğünü:))

:)
ağız tadınız yerinde olsun,
çok güzel bir haftasonu yaşayın:)
:)
çok sevgiler





97 yorum:

  1. Çok beğendim tam anne evi, çok tarz yalnız, kendisi de.
    Sofrayla ilgili konuşacak tek kelimem yok zorlama beni.
    Yerim onları ben, bayıla bayıla yerim :)
    Senin resimde çok güzel.. Annem sonrasında da arkadaşım dedin ya beni benden aldın, benimki de öyle çok şükür ve maşallah.
    Çok güzel her şey..
    Sevgilerimi ilet lütfen..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yasemin,
      afiyet olsun ye sen hepsini:)
      seni de tebrik ediyorum,ailenin büyüklerinin kıymetini bilmek ne mühim:))
      bu yayından henüz haberi yok,okutacağım ona:)
      çok sevgiler

      Sil
  2. çok zevkli bir ev..hayran kaldım gerçekten..keşke benim eve de biri el atsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin sevda,teşekkürler
      kayınvalidem çok mutlu olacak:)

      Sil
  3. Maşallah kayınvalidene aman nazarlar değmesin
    evide kendi gibi...gelin de kendi gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn naciye,
      ben de hep dua ediyorum,Allah sağlığını korusun diye:)
      teşekkürler,çok sevgiler

      Sil
  4. Şu lahanalı baharatlı bulgur tarifini torpil yapıp öne al noooluur? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      gamze de istedi aynı şeyi,en kısa zamanda:)
      sevgiler

      Sil
  5. Hediyen harika, çok yakışmış yerine de. Kayınvaliden belli çok zevkli bir kadın. Misafirlere hazırlanan lezzetler de çok güzel görünüyor. Herkesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz teşekkürler,kayınvalidem titiz ,özenli ve zevklidir.
      çok sevgiler

      Sil
  6. Sevgili Havva hanim yayinlarinizin sunum şekli çok güzel her birini zevkle okuyorum..Anneniz gorumceniz kısaca hepinize sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,beni mutlu ettiniz.
      her birine ileteceğim sözlerinizi.
      sevgiler

      Sil
  7. çok hoşuma gitti bu paylaşımın, bende erkek çocuk annesiyim.... eminim annen de mutlu olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sana da gönlüne göre bir gelin versin,bi yerde yol arkadaşı oluyor çünkü kayınvalide yada gelin.
      bakalım ilk fırsatta okutacağım,henüz yayını görmedi:)
      çok sevgiler ayşen

      Sil
  8. Şık ve zevkli bir ev. Arkadaş gibi olmanıza ise bayıldım. Paylaşmayı bilen ve birbirine saygı duyan insanlara hayranım. Seni sanal olarak tanıdığım halde, paylaşım konusunda son derece bonkör olduğun için sanki yıllardır tanıyormuş gibiyim.:)) Bu nedenle, bu güzel dostluğun, senin açından bolca desteklendiğinden hiç şüphem yok. Validen hanımefendiye gelince, oğlunu ve kızını çok seven her anne gibi, desteğini esirgememiş.:) Ne mutlu size:) Mutlu yarınlarınız hep birbirinizle dolu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,
      ilişkimizi çok güzel özetlemişsin:)kayınvalidemle hep yanyanayız,sağolsun:)
      beni sahiden de çok iyi tarif etmişsin,paylaşmak çok mutlu ediyor,tabi karşı tarafın algısı da çok önemli:) sevilmek de çok mutlu ediyor çünkü:))
      Allah razı olsun.
      çok sevgiler nilgün

      Sil
  9. Resim güzel, yemekler güzel, ev güzel, siz güzel. Maşallah, güzellikleriniz daim olsun efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznur,çok teşekkür ediyoruz:)
      amin,cümlemizi.
      sevgiler

      Sil
  10. Maşallah size allah ağız tadınızı hiç bozmasın! nadirdir böyle gelin kayın valide!,
    eve gelince tam anne evi işte, annemin evini anımsattı bana, düzen intizam örtüler filan..
    öpüyorum ellerinden,
    seni de yanaklarından.
    tabloya ise bittim! devam etmiyormusun? bıraktıysan bence mutlaka devam etmelisin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş,amin Allah cümlemizi korusun kollasın.
      şükür kü benim karşıma böyle bir kayınvalide çıktı.herşey emek ve özenle korunuyor biliyorsun sebuşcum:)
      bu yorumların tümünü okutacağım o'na.teşekkür ediyoruz:)
      geçen öğretim döneminde 'ismek'(istanbul meslek edindirme kursları) İBB'ye ait resim kursuna gittim.memleketimin yönetim aklı,daha çok kişi yararlanabilsin diye eski öğrencileri aynı branşa almıyorlar,yani ben şiş örgü kursuna gitsem kabul ediliyorum,resim sınıfına ııı-ııh! sanki resim hemencecik öğrenilecek bişey gibi!
      yani elimde patladı canım:)))
      tekrar başladım kursa,bu defa 'halk eğitim' bakalım!
      şimdiki hocamızın ise tarzı bambaşka,biraz yol alabilirsem anlatırım:)
      çok sevgiler

      Sil
  11. Oo, gün pek keyifli geçmiş,ev insana ferahlık veriyor, yiyeceklerle ilgili yorum yapmayacağım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan,kayınvalidemin yıllardır perşembeleri böyle geçiyor:))yazın herkes bi tarafa dağılıyor,sonbahar kavuşma vakitleri,iple çekiyorlar valla:))
      sevgiler

      Sil
  12. Hediyeniz de, ev de çok güzel.Bulgur pilavı tarifini bekliyoruz.
    Bu arada sizin düğün fotoğrafınızda yüzünüzdeki mutluluk dikkatimi çekti.Düğün fotoğraflarında herkes gülümser ama sizin yüzünüzdeki gülümse çok sıcak geldi bana.Allah mutluluğunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamze en kısa zamanda yayın yapacağım söz.
      biliyorsun ben aşamaları fotoğraflayarak tarif veriyorum.kısa zamanda tekrar yapacağız ve ben yayın yapacağım:)))
      düğüne gelince sahiden çok mutluydum:)
      sevgiler çok

      Sil
  13. Güzel ülkemin içi de dışı da güzel insanı çoktur. Her ne kadar onlar, perde gerisinde, duvar arkasında bırakılmaya çalışılsa da, ışıkları her yerde, her şekilde göz kamaştırır böyle.

    Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun; afiyet, bal şeker olsun; siz bize bu ışıklı insanların hikayesini anlatın bir dahaki sefere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nurdan hanım,güzel sözlerinize teşekkür ediyorum:)kayınvalidem isterse elbette:)
      sevgiler

      Sil
  14. Gözüm gönlüm hayran oldu bu fotoğraflara...
    Her şeyi tamamiyle oturmuş, ferah bir ev :)
    Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin,
      çok teşekkür ediyorum,senin gözlerin beğendiyse :)
      amin,cümlemizin ağız tadı korunsun.
      sevgiler

      Sil
  15. Zarif hanımefendinin güzel evi:)) Güle güle sağlıkla otursun. Mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  16. havvacığım....her şey mükemmel...allah daim etsin .allah ağzınızın adını ,birlik beraberliğinizi bozmasın.kayınvaliden,görümcende güzel insanlar....maşallah diyorum.evde her şey pırıl pırıl...şıkır,şıkır,güle güle otursun.havvacığım sizde güzel resimlemişin,ayrıca çok güzel anlatımın....sizinde ellerinize sağlık....sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel yürekten amin diyorum,teşekkür ediyorum.
      Allah hepimizin ağız tadını birlik beraberliğimizi korusun.
      sevgiler

      Sil
  17. Çok zevklisiniz gelin, kayınvalide... Masa dört dörtlük... Sohbetiniz, neşeniz bol olsun canım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bahar:))) amin.
      mutluhaftasonu:)

      Sil
  18. Ayyy mükemmel harika ne dicegimi bilemedim. Nutkum tutuldu. Ne kadar temiz yuzlu sevgi dolu bir kayinvaliden var gençliğinin guzelligine hayran kaldim. Senin dugun foton cok guzel. Sen de cook guzelsin sharon stone a benziyosun.
    Ev harika . Ikramlar harika. Kayinvalide gelin harika. Maşallah sizee . Ikiniz de cok sanslisiniz ama esin çift kat sansli ;) ♥ ♡ ★ ♡ kocamaaaaaan öpüyorum ♥ ♡ ★ kayinvalideni de opuyorum oyy o cok seker bir hanfendi yaaa ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başkan varya! sen beni şımartıyorsun:)
      kayınvaldem candır:) hala da güzel maşallah:)
      aaa sharon mu dedin:) çok yaşa sayın başkan:) teşekkürler beğenilmek güzel tabee:)
      yorumların tümünü ona okutacağım,bizzat
      sevgiler mutluhaftasonu

      Sil
    2. nereye kayboldun sen amaaaa:) iyisin di mi <3<3<3

      Sil
    3. iyiyim başkanım,zaman yönetimi hatası,geleceğim en kısa zamanda sevgiler çokkk hem de çok

      Sil
  19. Yemeklerde çok güzel görünüyor :D Çok güzel paylaşım olmuş. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  20. Bütün görüntüler gerçekten resim gibi..Tablo gibi..her bir kare..Yaptığın resimde öyle..hep mutlulukla oturuninşallah o evde,sağlıkla:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özlem,çok teşekkür ediyorum güzel sözlerine,
      amin cümlemize
      sevgiler

      Sil
  21. Annene sağlıkla, huzurla güzel ömürler diliyorum ♥ Ne güzel bir ev, yüz, sevgi dolu satırlar ♥

    YanıtlaSil
  22. Kayınvaliden çok hoş bir kadın..Gelini de aynı kendi gibi..Boşuna dememişler gelin kayınvalide toprağından olurmuş diye...Evinin güzelliği detaylarda saklı...yaptığın resim şahane olmuş..çok yeteneklisin sevgiler mutlu haftasonu diliyorum bende sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler çok naziksin çok zarif bir kayınvalidem var.fırsatı yakalayınca kurs alabildim ama hocamız ne yapıp etti bize resim yaptırdı:))

      Sil
  23. Bayıldım, bayıldım! Kayınvaliden ne kadar zarif ve tatlı bir hanımefendi, evi ne kadar güzel ve zevkli döşenmiş, sofrası mükemmel, hazırlanan yemekler ne kadar iştah açıcı ve estetik biçimde sunulmuş! Hele yaptığın tablo, el emeği göz nuru ve ne kadar zevkli bir yeteneğin mahsulü. Bu Cuma sabahı, bu güzel yazı ve fotoğraflarla nasıl içim açıldı bir bilsen Havvacığım. Selamlar ve çok sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar güzel sözlerle karşılanmak insanı uçurur.sanırım durumum anlaşılmıştır.hayatımız güzelliklere aksın.
      Teşekkürler

      Sil
  24. Arkadaşım diyebilmen ne güzel canım Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın. Oturma odasına da bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Teşekkür ve âmin:))
      Doğrusu oturma odası benim de favorim

      Sil
  25. Allah nazarlardan saklasın, ne güzel görünüyor her şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolga teşekkür
      Korkudan yolda yazıyorum yorumları:))
      Kızan biri olmasın diye:))

      Sil
  26. ne güzel.. allah muhabbetinizi daim etsin..afiyet bal olsun

    YanıtlaSil
  27. Kayınvaliden de senin gibi zarifmiş, böyle bir ilişki kurabilmek ne güzel. Tablo da çok anlamlı bir hediye olmuş. Ben de öpüyorum ellerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,emek ve anlayış ve sevgilinin sevgisi:))
      çok sevgiler

      Sil
  28. Tablo çok güzel olmuş böyle anlamlı hediyeler vermek lazım aslında.Kayınvalideniz de babaanneme benziyor ve çok sıcakkanlı biri gibi gözüküyor burdan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı ve dost bi kayınvalide,anne,arkadaş vs.
      teşekkürler

      Sil
  29. Bende lahanalı bulgur pilavı tarifini istiyorum. Çocuklar bulgur pilavı sevmiyorlar maalesef. Kayınvalden çok hoş ve şanslı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      kadriye blog için özel yapacağız,tüm aşamaları fotoğraflayarak,özenle:)

      Sil
  30. Havva sen ne zarif, ne ince bir insansın..
    Bayılıyorum sana,
    Ne mutlu sana ve çevrendeki sevdiklerine..
    Hep mutlu olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz,
      şımarabilmek ne güzelmiş yahu!
      teşekkürler

      Sil
  31. canim bu kadarini hic beklemiyordum inan süper ötesi arkadasini cok sevdim cok begendim tam benim tarzim ev süper fazla söylencek laf bulamiyorum hep birlikte huzurlu ve mutlu olun veee lahanali bulgur pilavini ve senin tatli tarifini mutlaka bekliyorum canim
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarifler en kısa zamanda gelecek,çok teşekkür ediyoruz arkadaşımla birlikte:))

      Sil
  32. Ayy siz ailecek çok şirin çok mükemmelsiniz ya, hediye de çok zarif. Dokunduğunuz her yeri mükemmelleştirmişsiniz gibi görünüyor buradan.. Sevgi ve saygılarımla, umarım hep böyle mutlu ve umutlu kalırsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur:) ailemi çok seviyorum:) mükemmel değiliz ama sevgi doluyuz:)Allah hep korusun,sevmek güzel bişey zira!
      teşekkürler ve çookk sevgiler

      Sil
  33. Lovely painting, i like the colour s of the flowers!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  34. Nerelere kayboldun bakiim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      düğüne gittim,geliciğim en kısa zamanda:)))

      Sil
  35. Havva merak ettim seni,
    sormaya gelmiştim ki,
    düğüne gitmişsin..İyi eğlenceler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gülizcim,
      çok güzel bi düğüne gittim,geldim.
      aklım eskişehir'de kaldı.

      Sil
  36. İçim açıldı gönlüm şenlendi.Kayınvalide gelin toprağı bir olur derler...iyi ki tanıdım seni zarif kadın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye,
      ben sana hayran:)))
      bu kadar uzatma olur mu,özlüyorum seni.

      Sil
  37. Bu kadar arayı açmana alışık değiliz sanırım:) o güzel hayat dolu enerji dolu sevgi dolu postlarını bekliyorum:) Çok güzel yaptığın hediye maşallah ve yine kayınvalidenle olan güzel ilişkine de maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu ben de alışık değilim,uzak kalmak durumunda kaldım aklım burada,ben başka yerde!
      sevgiler

      Sil
  38. kayınvaldenden arkadaşım şeklinde bahsetmen ne hoş.evi masası ve kendide çok güzel.keyfiniz daim olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanay
      teşekkür ediyorum,hem güzellikleri,hem sıkıntıları paylaşıp iyi arkadaş olduk kayınvalidemle:))
      güzel ve yüreklendirici sözlerine teşekkür ediyorum
      sevgiler

      Sil
  39. resim hakkında yorum yazmayı unutmuşum.başarılı ve mutlu bir resim olmuş.tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  40. amaniiiiin bayılırım böle masalaraaaa daaa mahalle günü ne ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep,
      genellikle ev kadınları aralarında belli aralarla yemekli ve önceden belirlenmiş miktarda toplanan paralı toplantı yaparlar.parayı gün sahibi alır,zorunlu tasarruf gibi yani:)))

      Sil
  41. menekşeli tabloya bayıldımmm,bi de çiçekli yastıklara
    bi de avizeye... yani hepisi de çok güzel
    Allah kayınvalidenize o şirin evde sağlıklı bir ömür versin inşallahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minicim,
      ay ben seni nası özlemişim,çok mutlu oldum gelmene:))

      Sil
  42. masa da, ev de, güler yüzünüz de çok güzellll!! :)

    YanıtlaSil
  43. ellerinize sağlık, resim yerini güzel bulmuş))

    YanıtlaSil