28 Mart 2014 Cuma

yerelseçim


   ve ben ilk defa yağlı boya resim yaptım,                                       gözüm görüyor hatalarını,
  ama gönlüm sevdi yaptığımı, 
  öğretmenime teşekkür ediyorum.




2013-14 öğretim yılında,ekimin 3.haftasından itibaren perşembeleri İSMEK resim kursuna gidiyorum.
 şahane,işine aşık bir resim öğretmenimiz var.
her birimize resim yaptırmayı başarıyor. 
çoğumuz emekli,bazılarımız ev kadını.
İSMEK(lütfen tıkla)


seçimlerden bahsetmek istiyorum;
belediye yöneticisi bence ülke yöneticisinden 
daha önemli,
yolumuz,suyumuz,nefesimiz,nefesleneceğimiz yer ve hatta ölüp gideceğimiz yer
 yaşadığımız bölgenin yada şehirin belediyesi ve hizmet anlayışına bağlı.
bu gerçeği gözden çıkarmayalım.

her seçim öncesi sokakların şantiyeye ve 
parti bayrak ve flamalarından çöplüğe,
bangır bangır gezen propaganda araçlarından tımarhaneye dönmesini 
sineye çekiyoruz ama 
'yaşadığımız yerin ,bize ait olduğunu'
bunun particilik hırslarına yenilmemesi gerektiğini 
unutmayalım bence.


aşağıdaki linke tıklayıp yazıyı okuduğunuzda ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum,
ben çok duygulandım.

hayat bayram olsa(lütfen tıkla)

sevgiler



125 yorum:

  1. Zaten çok beğenirim Yılmaz Özdil'i.Ben de çok duygulandım okuyunca.İnsanların son istekleri neden yapılmaz hiç anlamış değilim.Anlayamayacağım da galiba.
    Resminiz ne kadar güzel olmuş.Ben de bir ara ders almıştım,eskilerin deyimiyle istidadım da var idi ama üstüne düşmedim.SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim yapmaya çalışmanın ne zevkli ve bedbaht bişi olduğunu söylesem beni anlarsın o zaman.bir renk girer şahane bi fırça düşünmediğin şeyler ortaya çıkarır:)
      ben henüz alfabenin 'A'sını bile bitirmedim.olsun:)
      son istek olduğuna inanılmadığı için sanırım yapılmıyor?

      Sil
  2. İnsanın kalbine dokunan bir yazı. Güzel ülkem ilginç tezatlarla dolu. Herkes için hayırlı olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. birbirimizi anlamak değil de üstüne çıkmaya çalıştığımız için,yani bana hep bana bana dediğimiz için,tezat!
      teşekkürler övgülerine.

      Sil
  4. Eline sağlık , çok güzel resim

    YanıtlaSil
  5. Bu resmine de bayıldım. Çok güzel bir manzara.
    Geçen yıl bende gitsemmi dedim. Ama acaba severmiyim , sevemezmiyim diye tereddüt ettim. Kaldı.
    Fikrine kesinlikle katılıyorum. Belediye seçimlerine particiliğin kesinlikle karıştırılmaması tamamen şahsi olnası lazım. Ama öyle bir ülkedeyiz ki ve gördüğümüz eğer başdaki partinin bir üyesi belediye başkanı değilse o belediye beş kuruş alamıyor.
    Yazı çok güzeldi Yılmaz Özdilin kalemine sağlık. Çok güzel yazmış. İnşallah temmenisi gerçek olur diyorum. Ve pazartesi sabahı çok daha umutlu bir sabaha gözlerimizi açarız.
    Gece uyanıp bir göz atılıp yazı yazılır ve tekrar yatılır.
    Bu arada boya işi bitti sayılır ama boyacı çoooom pis çalıştı :(
    Ama merak etme canım yavaş yavaş temizlicrm. Hiç acelem yok çünkü ;)
    İyi geceler.
    Mauvvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülaycım,
      her sabah umutla gözümüzü açalım,ancak kendimiz için,toplum başka yerde!
      umarım herkes saygı duyulacak kadar önemsenir,
      artık sen ne resmi yaparsın bilemiyorum:))ama bence denemelisin:)
      sevgiler canım

      Sil
  6. Tebrikler çok güzel olmuş. Ben de kursiyerim Ankara 'da, sizin adınıza sevindim resme başladığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,ne güzel şey resim yapmak:)

      Sil
  7. Benim gözüm hata filan görmedi valla :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çooook güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. Şahane olmuş tablo eline sağlık, seçimler sonunda inşallah normal olması gereken şartlara kavuşuruz

    YanıtlaSil
  10. Harika bir tablo ve güzel bir yazı... Takipçinizim artık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Havvcığım öncelikle eline sağlık demek istiyorum. Sardunyaların mükemmel.:) Perspektif harika. İyi ki gönül verip, kendini geliştirmek için devam etmişsin, İSMEK'e. Dediğin gibi, yerel yönetimler çok önemli. 7' den, 77' ye ihtiyaçları karşılamak adına, çok önemli görevleri var. Hakkıyla yapanların önünde saygıyla eğiliyorum. Sadece "beyin yıkamak" amacıyla çalışanları da şiddetle kınıyorum. Resim konusunda mutlaka çalışmaya devam etmelisin, kendin gibi aydınlık çalışmalarını heyecanla takip ediyor olacağım:)) Sevgilerimle zarif arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum beni yüreklendiren zarif yorumlarına:)
      hakkımızda hayırlı olsun desem de,önümüzdeki günlerin yeni kutuplaşmalara gideceği belli oluyor:(
      çok sevgiler

      Sil
  12. Havva resim çok güzel laf olsun diye söylemiyorum, gerçekten çok başarılı .

    YanıtlaSil
  13. O çiçeklerin arasından denize doğru yürümek istiyor insan :D

    YanıtlaSil
  14. Resim harika olmuş, ellerine sağlık.
    :)
    Umarım sonuçlar milletin menfaatine olur.
    :)
    Yılmaz Özdil'in yazısı çok duygu yüklü ve manidar olmuş. Kastettiği sanırım sadece Şenay'ın naaşı değil, bundan sonra insana verilen değerin de artması. Ve umarım gerçekten öyle olur. Yeniden insan olduğumuzu ve aynı olduğumuzu düşünmeye başlarız.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman alacaktır,ya da hiç olmayacaktır olduğumuz yere dönmek,biz de bazı kişiler gibi eskinin güzelliğini saygısını anlatır dururuz etrafımıza:)))
      bakalım yeni neler gelecek her birimiz için?
      umarım insanca şeylerin peşinde olan taş dı,tapuydu,vaadleriyle kandırılamayan zihinler olur,zekalar olur:))
      sevgiler

      Sil
  15. Resim yapabilen insanlara uzaydan düşmüşler gibi bakanlardanım :) Harika olmuş elinize sağlık, bayıldım :) Çiçeklere dokunuveresi geliyor insanın.. bu duyguyu fırçayla insanlara vermek ne güzel..:) Tekrar tebrikler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda da anlattığım gibi,şahane bir öğretmen herşeyi yaptırabilir:)
      çok teşekkür ediyorum,hissettiğiniz ve açık yüreklilikle dile getirdiğiniz güzel duygularınız için

      Sil
  16. Çooook güzel, ellerine sağlık ♥ İçime mutluluk getirdi bu kara günde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuca şaşırmamak da kötü bişey dimi:(

      Sil
  17. resim ne güzelmiş. en sevdiğim renk yaa :)
    seçimle ilgilenmiyorum ya. oy kullanmıyorum hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum deep:)
      bi gün seçimle ilgilenmek zorunda kalabilirsin,zorunda kalmadan kullanalım hepimiz:))

      Sil
  18. Harika bir calisma olmus,renk gecisleri cok uyumlu ve abartisiz.Gözü yoran bir calisma degil,
    Salonun bir köse asilip,cay-kahve yudumlarken hayal dünyasina götüren bir Tablo....Ellerine,emegine saglik.Resim ögretmenine de saygilar...
    Hadi hepinizin gözü aydin olsun,secimler bitti sonunda...
    Güzel bir hafta gecirmeni diliyorum Sevgili Havva....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,güzel iç açıcı eleştirine;)
      hepimizin gözü manisa bence' seçim,saçım vb..
      sıkıcı şeyler hep:(

      Sil
  19. jysra reçani. sevdin ya. geçen gün, doğum depresyonu yazımda yorum yaptı ya o. annesi parmaklarını sayıyomuş. içim titredi diye yorum yapmıştın :) jysra reçani değişik biri, şiir kitapları bile çıkardı 2 tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep,lise öğrencisi ve sanırım sen haklısın 3.göz!

      Sil
  20. mimini görmemiş olamazsın amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördüm ve dedim ki;deep delileri ayıklıyor:)))
      yapıcam söz,ama iki gün evden çıkamam.

      Sil
  21. ankara ysk önünü gördün mü. seçimlere itiraz edenlere tomadan su filan sıkıyolar. :)

    bi de, ekşi sözlükte bugün bi teyze ünlü oldu. tayyip diye bağırıyo ama çok komik :)

    ya baksan yaaaa, son mim yazımda izlenesi bloglarda ilk tanıttığım, yeni blogçu, cedric, füsun t. (iki kum tanesi) arkadaşımızın arkadaşı imiş. pek de güzel yazıyor. ama yeni işte utangaç filan. bloglara gidip yorum da yapamıyor. hadi gidip üye olsana. yorum yap filan işte. bunu bi sana söledim bi de minik miniye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      deep hepsinden sayende haberim oldu:)))
      iyi ki varsın.

      Sil
  22. Ne yazık ki seçim dışında post'un içeriği harika, keşke bu harikalık seçime de yansıyabilseydi, olmadı işte. Yağlı boya çalışması müthiş olmuş.

    eneem, bana da beklerim;
    http://kardadusenpenguen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. resimi ayakta alkışlıyorum,helal olsun valla
    süper olmuş,ufak tefek kusurları olabilir,noolmuş :)
    ama bütüne bakarsak çok hoş,sen böyle devamlı tablo yap arkadaşım
    hatta satış blogu aç,meraklısı çıkar belki
    hadi öptüm,görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy,çok şevk verici bi yorum,teşekkür ediyorum.bugün 2.tabloma başladım,ancak haftada 1 gün yapabiliyorum:(şartlar!
      umarım bi gün satın almak isteyen olur:)

      Sil
  24. Düşünmemeye çalısıyorum aslında ülkenin geleceğini.
    Halâ bi yerlerde nefes almaya değer bişeyler var.
    Bunu düşünmek rahatlatıyor.
    Rahatladığım bir şey de deniz manzaraları..
    ne güzel çizmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz herşeyi temizler derler:)
      teşekkür ediyorum.

      Sil
    2. aynen öyle.
      tüm her şeyi.
      tüm hayalleri.
      rica ederim :)

      Sil
  25. Çok çok güzel olmuş ellerine sağlık bayıldımmm

    YanıtlaSil
  26. Yazıyı okumadımmm nedense şu an içimden geldi çünküü bu güzel tabloyu görünce çççookkk hoşuma gitti ve böyle haberlerle yeniden ve yeniden gerilmek istemedim..
    Asıl konuya dönüyorum Tanrım bunu gerçekten kendi ellerinle mi yaptın!??
    Ahh ben kesinlikle çookkk beceriksizim yaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var ya,şımarmam an meselesi:))
      şaka şaka!
      ısrarla söylüyorum,emek ve sabır herşeyi yaptırıyor,gerisi hikaye.
      iyi bir öğretmen de :)
      yetenek bu üç'ü
      sevgiler

      Sil
    2. şımarabilirsinnn ben şımarık insanları severim kii :P :))
      ahh yok hiç sanmıyorum en iyi öğretmen, emek, zaman hepsi bir araya gelse bana anca çöp adam çizdirtebilirler :)
      hehehe

      Sil
  27. Tebrikler diyorum cicek sevgisi heryerde kendini gosteriyor ustelik bana gore son derece kusursuz ve harika bir tablo..keske orada olabilsem de katilabilsem bu tur etkinliklere(beceremesemde) guzel gunesli umutlu gunler olsun her dogan gunde sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,her sözcüğünüz kıymetli bana:)

      Sil
  28. Gerçekten bende tebrik ediyorum canım kusurlu olan bu ise kusursuzunu düşünemiyorum. Bravoooo

    YanıtlaSil
  29. tebrik ederim canım harika görünüyor tablo...Yazıya gelince Yılmaz Özdil yazınca bize sadece düşünmek kalıyor seviyorum hem seni hem Yılmaz Özdil'i :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      ayyy sevilmek gibisi var mı?
      teşekkürler ben de seni:)

      Sil
  30. Harika..! Mutluluğun resmi :):) Çok beğendim..

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Havva, daha once geldigimde Hayat Bayram olsa yazisini acamamistim:( simdi okudum insanlarin olumden sonra bile boyle dusunebilmeleri insan vijdanina sigmaz..Cok duygulu bir yazi gercektende..Ama eminimki Senay ve Serif bey birlikte lerdir tum ayirmak isteyenlere karsi..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorumunu şimdi gördüğüme üzüldüm,kusura bakma lütfen:(
      umarım birliktedir.ben sevdiğimden ayrı kalmayı hayal bile etmek istemiyorum

      Sil
  32. Maalesef Şenay bir süre daha Şerif'ine kavuşamayacak. Dilerim çok uzun sürmez.Bu kadar kindar ve zalim davranmakla ( sadece Şenay konusunda değil elbette ), zamanında onlara yapıldığını iddia ettikleri her şeyi haklı çıkarıyor aslında. Tek çıkar yolumuz doğru- düzgün eğitim. Dilerim resminizdeki güneş, bilgeliğin ışığıyla bir an önce yurdumuzu aydınlatsın ve hayat gerçekten bayram olsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde olsa güneş çizsem aydınlansak
      hepimiz hak ettiğimizi yaşayacağız

      Sil
  33. havvacim,,kus evlerini ararken buldum bu guzelligi
    bilhassa ondeki cicekli kisma inan bayildim,,ellerine saglik
    opuyorum

    YanıtlaSil
  34. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin. Katılım ücreti 25 Tl dir. 3 mayıs cumartesi günü yapılacaktır.

    Tüm detaylar www.birdemliksohbet.com adresinde..

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mayıs ayı oldukça zorlu geçecek,keşke katılabilseydim:(
      sevgiler

      Sil
  35. resim çok güzel olmuş ellerine sağlık:) yetenekli olmak bambaşka bir şey. Bu arada söylemeden edemicem resimdeki güzel bayanı hep başka sayfalarda yorumlar kısmında görüyordum, sayfasını ziyaret etmek bugüne kısmetmiş:)
    Bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin,teşekkürler
      ve degelirim benhemennn

      Sil
  36. içim açıldı, umut doldum, bu ne güzel bir resim,renkler ferahlık yaratıyor tebrikler ellerine sağlık
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel bir çalışma olmuş, saatlerce bakabilirim. Lisede aldığım resim dersi ile yağlıboya resim yapıyorum. 2 sene önce ben de Yalova Belediyesinin verdiği resim kursundan faydalandım. Resim yapmak insanı çok uzaklara götürüyor. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Bu arada Şenay'ın hikayesini bilmiyordum, sabah sabah hüzünlendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim yapan biri tarafından beğenilmek şahane bi duygu:)
      teşekkürler

      Sil
  38. seçimler biteli çok oldu ama yeni yazı göremiyorum sayfanızda:) artık boş döndürmeseniz diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa!
      şaşırdım kaldım,neredeyse haftanın beş günü yayın yapıyorum,anlayamadım?

      Sil
  39. ben hep aynı linkten otomatik olarak girdiğim için diğer yazıları göremiyormuşum.çok pardon.şimdi görebildim yeni yazıları.ben de kendime şaşırdım şuan...dalgınlığıma verin lütfenn...

    YanıtlaSil
  40. canım ellerine ve yurgeıne sağlık duyarlığın ne güzel bır ınsanlık ornegı *-*
    sevgıle r

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,birlik güzellik getirse hep:))

      Sil
  41. Sevgili Havva, dediğin gibi dualara sığındım, Allah annemize de bize de eziyet çektirmedi işte, hep hayırlısını dilemiştim, böylesiymiş hayırlısı demek ki..Sıcak mesajınla beni yalnız bırakmadın, bana güç ve sabır verdin, çok teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sana sabır anne ne de cennet mekan versin cancağazım

      Sil
  42. çok güzel bir tablo olmuş!
    bravo!

    YanıtlaSil
  43. Çok güzel insanı başka duygulara yönlendiriyor.Biliyorsunuz ben biraz farklı biriyim beni etkildei,ek kelimeyle süper....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,beğenmene sevindim.
      farklı olmanı sev,
      :))))

      Sil
  44. İyi ki böyle kurslar var... İnsanın içindeki cevheri çıkarmaya vesile oluyor...

    Çok başarılı sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevher var mı bilemiyorum ama mutlu ettiği kesin:)
      teşekkürler

      Sil
  45. Çok yerinde bir düşünce olmuş....

    YanıtlaSil
  46. Yanıtlar
    1. teşekkürler,ben de nası yaptığıma şaşkınım:)

      Sil
  47. Facebook'tan arkadaşlık gönderen benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben şimdi gördüm yazıyı yahu pesss!

      Sil
  48. Kutlarım, olağanüstü bir resim. Arkadaş ekleme cezam var, facebook'tan istek gönderirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce teşekkürler,
      sonra ceza 300 kişinin üstünde mi demek anlayamadım ama ?
      denerim:)

      Sil
  49. sevgili havva,,,
    once resmine bayildim..o duvardan dokulen cicekler varya,,,sahane
    sonra asagidaki yazini okudum ,,,tikladim..onuda okudum
    insallah kavusmuslardir...ve senin resmindeki gibi bir yerdedirler...
    opuyorum,,,selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum cihan abla,
      umarım kavuşmuştur,ruhları da zapdedecek değiller ya!

      Sil
  50. Havva hanım, tebrikler.
    Elbet bir ressam tarafından bakıldığında kendinizce hatalar görebilirsiniz.
    Ama ben baktığımda kusursuz sevimli ve iç ısıtan bir manzara görüyorum.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum nezaketine,ancak ben ressam değilim,zavallı bir kursiyerim:)
      sevgiler

      Sil
  51. Havva merhaba :)
    Ben hata mata göremedim :) ama çok şey bilen bu konuda daha hassas oluyro tabi:)
    Yılmaz Özdil' i çok severim .. Gerçi sen yazı yazalı çok olmuş ama yazayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum yüreklendirici sözlerine
      sevgiler

      Sil
  52. Çok güzel bir resim olmuş....Emeğine saglık

    YanıtlaSil
  53. Such a lovely view and a great photo !

    YanıtlaSil
  54. Bayıldım zevkinize, huzur veren bakmaya doyamadığım bir sanat eseri sahibine sevgiler....

    YanıtlaSil
  55. ellerinize sağlık, ilk resminiz olmasına rağmen, çok iyi

    YanıtlaSil