3 Ağustos 2014 Pazar

biraz daha biraz daha



   bir nedeni nedeni mi var yoksa sonucu mu?
  mantığı aradığımda başka yerdeyim,
  sevgiyi  aradığımda başka!
  şefkati ikimizde arıyoruz,
  şansım varsa bazen rastlıyorum,
  kabul et çok şanslısın,
  hep senden yana bu aralar:)
  her şeyin bi arada olması sanırım olabilir ama,                             bu denklem bizde şaştı gözümün nuru!
  kabul edilebilir mi bizim yaşadığımız?...
  razı olmasam da yaşadığımız.....
  hem hepimizi bi araya getiren 
  hem ayıran sensin sanki sevda gibi,
  sen çocuksan ben büyüğüm,
  sen büyüksen ben çikolata!
  beni uzun zamandır başka türlü seviyorsun
  biraz oyuncak gibi!
  beni uzun zamandır başka türlü üzüyorsun
  biraz vicdan gibi!
  beni uzun zamandır başka türlü yakıyorsun
  biraz evlat gibi!
  beni uzun zamandır başka türlü buluyorsun
  biraz buzlu su gibi!
  beni uzun zamandır başka türlü soruyorsun 
  biraz hayat gibi!
  beni uzun zamandır başka türlü unutuyorsun
  biraz hüzün gibi!





24 yorum:

  1. Ne güzel dizeler bunlar Havvacım, bayıldım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem'e yazdım handan
      Teşekkür ediyorum

      Sil
    2. Büyükler çocuklaştıkça denklemler bozuluyor değil mi. Hem yanında oluyorlar hem de yok...

      Sil
    3. tam da dediğin gibi:(

      Sil
  2. Bir zamanlar bizim onlara ihtiyacımız varken, sımsıcacık sararlardı bizleri uykusuz gecelerinde bile şefkatleri üzerimizden eksik olmazdı şimdi sıra bizlerde galiba. canım öpüyorum seni yazını çok beğendim özletme kendini

    YanıtlaSil
  3. her zamanki gibi adımı unuttum gönül

    YanıtlaSil
  4. ne güzel benimde anneme yazmışlıklarım var ama yokluğunda okumaya bakmaya cesaretim yok belki zaman dahada ilerleyince...
    bol bol yaz sen...

    YanıtlaSil
  5. ...ve bazen
    Bir mısra'sin iki dudağımın arasında

    Yazarken seni defterime kalem titriyor elimde, defterin üzerinde

    Kendiliğinden çiziliyor bir resim hatıralar eşliğinde

    Aniden bir damla gözyaşı yanağımı okşuyor, başlık oluyor bütün yazamadiklarima

    Düşünerek seni senin sensizliğinde

    Hüzün kaplıyor odamı, ve ben
    "Anne, anne anne"
    Sayıklıyarak, sığınıyorum Sen'li günlerime ...

    YanıtlaSil
  6. Annenle ilgili bir şey yazdığında, biraz başka oluyorum sanki. Sanırım anneme çok düşkün olduğumdan...

    Biraz empati kuruyorum galiba.

    Bankında harika imiş ama boş olmasın o siz hep doldurun onu "anne-kızı"

    YanıtlaSil
  7. Anne deyince akan sular duruyor bende ne güzel yazmışsın Havva ,bence çok hayırlı bir evlatsın eminim anneciğin bunu dile getiremesede sana hep şükrediyordur Allah onu sana senide ona bağışlasın sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. havvacığım.....seni çok iyi anlıyorum... ne güzel annemizin annesi olduk artık...ben öyle diyorum.benim annemde hiç bir şeyi dile getiremez iç dünyalarında biliyoruzki bize dua ediyorlardır.açıktım demez ,su demez ,her şeyi ile ilgileniyoruz.senin gibi sende çok hayırlı bir evlatsın...allah senden razı olsun.mutluğununa mutluluk katsın inşallah.onları allah başımızdan eksik etmesin.. evin meleği diyorum anneme..hiç bir şey olmasın yanımda dursun...anne (KOKUSU) yeter...havvacığım bahçen ağaçlar büyüğüyor bahçe günden güne daha maşallah güzelleşiyor...bankda akşam ay ışığında oturması ne güzel olur.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  9. Yüreğine sağlık canım.
    Duygulandırdın bizi.
    Çok öpüyorum.
    Mauvvvvv

    YanıtlaSil
  10. :( Varlıklarını bilmek bile, huzur verici. Yorumlardan anladığım kadarıyla, özel bir evlatsın. Ellerine, yüreğine sağlık güzel arkadaşım. Bu arada; kalem yine yapmış yapacağını...Sevgiler kocaman.

    YanıtlaSil
  11. Hımmm, Emel Sayın şiirde yazıyormuş, çokta güzel yazıyormuş. Kocaman yüreğine anacığını sığdıramamış, kalemle akıtmış boş sayfalara. Ama bu kezde sayfalar yetmemiş.
    Bu çocuk tüm annelerin ellerinden öper… (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışsın Ali Bey şiir gibi:)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim de Ali Bey kim?
      Düşürelim cümleden o Bey kelimesini, lütfen… (:

      Sil
  12. ben annemi çok ama çok seviyorum . Havva şiirin çok güzel.annen çok şanslı böyle bir kızı olduğu için. kızlar her zaman farklıdır annesine.annem hep der kız olsun çamurdan olsun.Keşke hep küçücük bir kızken hep yaslandığımız, elimizden tutan bize yol gösteren halleriyle kalabilseleler:(

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar başarılısın. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ediyorum
    aslında o kadar çok yoğun duygular yaşıyorum ki,
    bu bazen çelişkili olabiliyor:(
    ne kadar yıpratıcı ve anlaşılması ve dolayısıyla kabullenilmesi zor bir durum :(
    ne anneye yakışıyor, ne evlada:(
    ne direnmek işe yarıyor ne kabullenmek:(
    blog benim bu en çaresiz yoğun sıkıntılı günlerimde derdimi paylaştığım,
    paylaştığım içimi akıttığım yerim oldu.
    bi gün gücüm olur da,ömrüm de elverirse yazmak istediğim şeydir,
    umarım umarım yapabilirim,
    teşekkür ediyorum göz göze bile gelmeden destek olup beni anlamaya çalıştığınız için
    iyi ki varsınız
    sevgiler,çok çok sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ay o yeşilliklere bakıp mı yazdın bu şirin şeyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneciğimi,kardeşlerimi,kendimi düşünerek

      Sil
  16. Nasıl da güzel yazmışsın ama :)
    Güzel yüreğine sağlık kocaman öpüyorum ki :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzellik,
      öp uzattım yanağımı
      sevgiler

      Sil