1 Kasım 2016 Salı

28-29-30-1



kayınvalidemin mühim günü,misafirleri var,
bayılıyorum onun bu telaşına,
sabah kahvaltımı onun evinde yapıp,
masayı ve ikramlıkların bazı ve son dokunuşlarını yapmaya,
ve tatlişkomun mutlu olmasına:) 
ama en sevdiğim kaçıp kaçıp gitmeler,
sabah kahvaltısını sehpaya hazırlamalar :)


işte böyle bahçenin altı üstünde ama kalıcı düzen gelecek,umarım:)


Bi kahvaltı,bi kısacık yürüyüş,
havanın güzel olmasının bonusuyla kemiklerin ısınması,ciğerlerin bayram etmesi,
ruhun bayrama eşlik etmesi falan filan derken,
gerçek hayata dönüş.
Doğup büyüdüğün yerde alttan su çıkması,koltuğuna çivi batması,
ruhun daralması fena bi duygu!
taş üstüne taş koymaktan nefes alacak yer kalmadı şehrimde!
ama bi tek benim sancım değil biliyorum,
diliyorum ki  herkes umuduna kavuşsun:)


mutlu,umutlu bi hafta,
çiçekli bi kasım ayı olsun.
:)
çok sevgiler



23 yorum:

  1. Çok güzel görüntüler...şahane misafir sofrası...Gecenin bu saatinde pozitif enerji ile yüklendim. Teşekkürler. sevgiler :) :)

    YanıtlaSil
  2. Gören gözlerine sağlık... Emeklerinize sağlık... Maalesef boğuluyoruz artık bu şehirde... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oh, mis gibi hava doldu evime birden :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel fotoğraflar, içim açıldı, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten yaşayan bir ev... Fotoğraflara da harika yansımış.. Çok beğendim.. :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Harika kareler hele o kasımpatları bittim;)

    YanıtlaSil
  7. İnsanın içi açılıyor bakınca, peçetelikler çok zarif, tabii beyaz güzellik de kedisiz bahçe, ev olmasın:)

    YanıtlaSil
  8. Soğuktan donarken birden içim ısındı. Tatlı gelin, bır karede merdivenden bakıyorsun ya , ah blogger halleri, İstiklal diyor ki, ben de bır blog açacağım adı blogger kadının kocası olacak, senin bu fotoğraf çekerkenki hallerini fotograflayacagim. Hayatta görülecek ne güzel şeyler var . Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Film seti gibi..hani her şey öyle gerçeküstü.
    Ama dileklerin hepsi gerçek , ondan yana tereddüt yok.
    Keyifle baktım her kareye, keyifle okudum her satırı.
    Yaşantımdaki köşesini sevdiğim kadın: bu post da çok güzeldi

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sen şehirlere bile renk katıyorsun maşaALLAH..
    Bazen ben gitmek istiyorum İstanbul'dan.. artık ruhum daralıyor, kapana kısılmış hissediyorum beton yığınları arasında :(

    YanıtlaSil
  11. Çiçeklerine bayıldım. O top top olanlar çok sevimli duruyor.
    Taşların sancısı içimizden çıkmayacak kaçmadığımız sürece. Herkes kaçıp kurtulmanın, nefes almanın derdinde artık. Biz de öyleyiz ve ümitle bekliyoruz o günü. O yüzden sizin bahçenin fotoğrafları iyi geliyor bize de.

    YanıtlaSil
  12. Havvacigim...gecenin su saatinde..inan çok teşekkürler..içime bir guzel enerji doldu.masallah..şu cuma akşamı ne dileğin varsa allahım tez zamanda versin.resimlerden sonra çok mutlu oldum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  13. süper women evin ve dekorasyonun süper resim istiyoruz. Birde pasta yapımını anlatabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  14. Sözü edilen tüm konular ilginç ve yaşamın renkleri ile bezeli. Her şey gönlünce olsun. Zevkli kayınvalideye selam..

    YanıtlaSil
  15. Ben de size mutlu haftalar diliyorum. Blogunuza girip fotoğraflarınıza bakınca biz mutlu oluyoruz zaten:)

    YanıtlaSil
  16. kaçamak bile olsa iş yerinde girip okuduğum Havvacım:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. hayat şartları bizi kırk parçaya bölüyor Havvacım...ruhumuz köylerimizde ağaçların arasında,üretken.. bedenimiz şehirlerde cenderenin içinde... ellerine sağlık darısı ağaçlarından kilolarca zeytin almaya....

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Havva,seni görmek ne kadar güzel!her zamanki gibi ic acici sicaciksin!Kayinvalidenin evine bayildim,fotograflar harika!Tüm dileklerimiz gercek olacak birgün unutmayalim...

    Sevgiler hepinize,selamlar bizden de...

    YanıtlaSil
  19. Ben de kayınvalideciğine sempati duyanlara ayrı bir sempati duymuşumdur hep :) Güzel temennilere binlerce amin ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Uzun süredir yoktum gelir gelmez ilk önce birkaç blok var oralara girdim. Sizinki de bunlardan biri gene içim açıldı. Bahçenin bu hai de ayrı bir güzel. Çiçekler, doğa nefis.

    YanıtlaSil
  21. Geri dönmek guzel:))Heleki böyle iç açıcı foto lar yiyecek çiçek bağ bahçe gögörünce ...keyif olsun sağlık olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Cok cok guzel fotolar. Bu arada tatlisko kayinvaliden ne kadar sansli gelini tarafindan cok seviliyor . sunumlar harika emegine saglik . ha bi de aynadaki cekimin 10 numara olmus ;)

    YanıtlaSil