29 Ağustos 2014 Cuma

romantizm


kim dedi yahu kabak dolması!


eşin canı kabak dolması çekmiş,
ee yapıcaz tabi en acilinden :)


dolma yaparken en zorlandığım şey 
tencereye dizmesi:(
ilk seçtiğim tencere ya büyük gelir ya küçük,
sonra dizerken yıkılı yıkılıverirler,
en çok da biber dolmasında oluyor bu durum:(
sanırım bu nedenle kabak benim işime geliyor,
bıçakla düzleştiriveriyorsun ohh!


eski tarifimin linkini vereyim dedim ama bende ne çok yapmışım kabak dolmasını pes:))


ancak hepsi farklı sahiden:)
iç artarsa derindondurucudan yardım:))


bloger arkadaşım meltem'in yayınlarındaki romantizm 
beni de etkiledi kabak dolmalarımıda:)


pembe kabağa yakıştı dedim:)


ve de,
ben yemek yaparken mutfakta uyuyarak  yardım eden çakır:)


haftasonunuz; 
romantik pespembe olsun,
çok güzel olsun,
çok sağlıklı olsun,

çok sevgiler.
:)

57 yorum:

  1. ben o romantik sunumuna da o uyuyarak sana yardım eden mırnava da bayıldım.. ellerine sağlık,
    senin de hafta sonun en romantiğinden gönlünce geçsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sebuş,
      bu akım sararsa hepimizi sen bol bol love yazarsın denizden topladığın çubuklarla:)))
      bende pembe puantiye yaparım
      sevgiler
      mutluhaftasonu

      Sil
  2. Havvacım günaydın bu sunuma dün facebookta okuduğum bir kabak şiiriyle katılmak istiyorum.:)))) bende
    CANIM KABAK
    Kabak sebzelerin incisidir.
    Hem de yemeklerin en güzelidir.
    Onun tadı bal,reçel gibidir.
    Nasıl yetiştirilmiş sanki gizemlidir.
    Küçüklerin dolması muhteşemdir.
    Büyüklerinin tatlısı afiyetle yenir.
    Süleyman Dayının tarlasında yetişir.
    Kabakların en güzeli Özcan'ındır.
    Görüyorsun işte o yaptığın yemek öyleeee hafife alınacak birşey değil kuzum...Yurdumuzun nadide yetenekli insanı o kabağa ne methiyeler düzmüş....Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah hah ha!,karnım ağrıdı valla:)
      çok yaşa sertaç
      mutluhaftasonu

      Sil
  3. çakıırr kabağın üzerine seni tatlı niyetine yerim bak ben seni !!! patileri yerim öperiiiim :))
    sunum da çok şık Havva eline sağlık şimdi olsa yerim hiç saatin sabah olduğuna bakmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın
      o dediklerini ben günde kaç posta yapıyorum bilsen:))
      teşekkürler hazel

      Sil
  4. Severim ben senin romantizmini:) kabağı bile bu kadar romantik sunmuşsunya ne diyeyim helal olsun sana musmutlu hafta sonları diliyorum canım öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh he:))
      sen gör bundan sonra meltem shabby chic falan yanında fasa fiso kalabilir yaneee:))
      sevgiler

      Sil
  5. ellerine sağlık kabakla yapılabilecek en güzel şeyi yapmışsın hem romantik hemde lezzetli
    bende çok severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. naciyecim
      aslında kabak kalori itibarı ile de düşük falan olduğu için vede mineral zengini olduğu için biz kadınların da dostudur bu arada:))

      Sil
  6. Günaydın...
    Bir kabak sevdası olduğu kesin ama kabak sevilmezmi :)
    Çakırı yerim onun pozitif enerjisi yeter yemek yaparken. Şu güzelliğe baksana :)
    Ellerine sağlık canım. Romantizm senin işin zaten :)
    mauvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay
      sahiden de ben kabağın her türünü pek seviyorum,eş durumuna bakınca aslında o kızartmasını tercih eder ama bu konuda nazı annesine geçer:))
      iş bana düşünce istese istese dolmasını ister napsın:))

      Sil
  7. Çakır, sen kocaman bir çılgınsın : )

    YanıtlaSil
  8. ne kadar güzel fotolamışıııın,iştah kabartıyorsun
    ama çakır'ın pozu şahane yaaaa,kurban olsunlarrrr
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iştahın kabardı hee!
      vay be derim o zaman:)) teşekkürler
      çakır'a gelince bence sevimli olsun diye bizzat böyle davranıyor:))
      ben de onu yiyorum:))

      Sil
  9. Ya severek yapmak başka oluyo gerçekten :)
    Nasıl güzel yapıyorsun herşeyi :))
    O güzel ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeymacım
      gerçek olan bişey var,sen kesinlikle severek bakıyorsun canım:)

      Sil
  10. havvacığım....önce çakırı yerim.ellerine sağlık harika gözüküyor kabak dolması, pempiş tabaklara bayıldım. çok zarif bir sofra,bugün akşam sendeyim yemekde.....kabul ederseniz.hafta sonunuz bereketli huzurlu mutlu geçsin.inşallah...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne mutlu oldum,başımın üstünde yerin var.
      çakır'a gelince öyle güzel pozlar verir iştah kabartır kendini sevdirmeye gelince bir naz bir niyaz sorma:))

      Sil
  11. Valla bu dolmalara, romantizm oldukça yakışmış;))) bu dolmaları nereye koysan yakıştırdı zaten;)) ellerine sağlık arkadaşım. Bu hafta bende mi yapsam ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum nilgün
      güzel kızımız ile damat bey de severse,bir de bu hafta sana gelirlerse gerçek romantizm olmaz mı?
      sevgiler arkadaşım

      Sil
  12. Erkeğin kalbine giden yol zaten dolmadan falan geçiyor, dolma erkekler, puantiye kızlar için, bundan daha romantik ne olabilir ki? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif var ya tam on ikiden vurdun!kesinlikle dolmadan geçiyor,bu meretin en basiti bile çok el oyalıyor,hooop diye de tencere bitiveriyor:)))

      Sil
  13. Çooook romantik olmuş :) Pembe ve yeşili yakıştırırım ben de. Kabağın tek sevdiğim hali dolması. Onu da çok severim :) Nefis görünüyorlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Haftasonu dolma yapmak sart oldu artik.Hem ,ev yemeklerinide özlemistir esim(uzun is gezisindeydi).Ellerinize saglik,iyi haftasonlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh o iş gezileri:)
      hem biraz dinamik getirir özlem falan,hem de yorucu ve yıpratıcı diğer taraftan!
      ama eve gelmek gibisi yoktur,hele de sevdiğin yemekler masada olunca:))

      Sil
  15. En sevdiğim yemeklerin başındadır.
    Sunum çok hoş..pembe tabaklara da bayıldım
    afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  16. Annem patatesten yapmıştı biz evde yadırgmaıştık. Kabaktanda yapılıyomuşya :D Emeğine ve eline sağlık. Buradan çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki son derece yaratıcı bi annen var emrah,
      lütfen selamlarımı ilet
      sevgiler

      Sil
  17. Pembelere hakikaten çok yakışmış. Öyle güzel görünüyor ki canım çekti vallahi. Ooouh ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Hiiimmm leziz . Sunum cook guzel. Kedi harikaa. Afiyetler olsun. Bisi sorcam kedinin esyalari tirmalama sorununu nasil hallediyonuz. Bi de tuy olayini ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın başkan
      yarama parmak mı basıyorsunuz?
      kedi denilen şey hiçç tırmalamadan durur mu? cıııkk!
      hiç tüy dökmez mi? cııkk!
      hep temizlik,hep koruma:))
      gül ve diken mevzuuu

      Sil
  19. Kabakla romantizmi yanyana yazmak bile yordu beni. :)) Ne kadar güzel fotograflar koymuşsunuz hani kabağı sevmeyen biri bile imrenir. Tam hakkını vermişsiniz özellikle Ege'de kıyması az, pirinç ve soğanı bol yaparlar insan etli dolma diye yer ama sadece et aroması hissedilir.:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin sayfalarınızı ziyaret edip sonra da eskaza bana gelmiş olan her kimse düşünmeden der ki ilhan bey demişse demek ki!
      teşekkür ediyorum çok

      Sil
  20. Onun salçası az olmuş. ;) Sanırım, çapkın bir gülüşünle unutturuyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hani yaz ya,hani domates güzel ya,hani ben de domatesi bol kullanmışım ya:))
      şimdi de bi gülsem:))

      Sil
  21. tek kelime ile harika gözüküyor bu dolmalar..iştah açar bunlar resmen:)

    YanıtlaSil
  22. Muhhh que rico esos zapallitos italianos rellenos ,,que tengas un lindo fin de semana
    Besos

    YanıtlaSil
  23. Havva aynı şey bende de oluyor, her seferinde tencere ya küçük yada büyük geliyor yada hep içim ya artıyor yada az geliyor..Bi tutturamadım ortasını:)) Romantik arkadaşım pembe tabaklarda dolmada, çakırda şahane :))Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz özlemişim yorumlarını bak!
      teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  24. Gerçekten romantik kareler olmuş :) Kabağı bile romantik hale getirebiliyorsun.Süpersin Havva :)
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay şimdi bi şımarsam ben,cıkk yakışmaz:)
      teşekkürler

      Sil
  25. Oh, how delicious! Now I know what to do with my vedgetable!
    Thank you for the inspiration
    All my best from Austria
    Elisabeth

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. you're wellcome,thank you very much
      ı've been watching your blog

      Sil
  26. Ben öncelikle o kıvrık patili pembik burunlu kuzuyu öperim bol bol:) Kabak dolması uzun zaman oldu yemeyeli. Biber dolması zaten yiyemiyoruz burada çünkü dolmalık biber yok. Mevcut biberlerle yapılınca da bir şeye benzemiyor. Türkiye tatillerine saklıyorum genelde zeytinyağlı olarak biber dolması tüketimimi:) Yalnız birkaç gün önce kabak dolması istemişti canım. Şimdi senin fotoğrafları görünce yeniden depreşti isteğim. Yakın zamanda ki o zaman bu akşam olabilir, kabak alıp yapayım ben. Kabakları dizmek benim en sevdiğim kısım diyebilirim, sıra sıra pek hoşume gidiyorlar nedense. Keşke üzerine koyacak süzme yoğurdum da olsaydı, bendeki dandik yoğurtları süzeyim bari tülbentimi bulayım da o da idare eder. Afiyet olsun. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum tuğba çakır'a olan güzel sevgi dolu sözlerine:))
      biber için bi çözüm olur mu acaba derin dondurucuda saklamak,yani ben yapıyorum da:))
      hiç çözülmeden doldurup hemen pişiriyorum,ne bileyim hani çok acil istekleri karşılamak için bi öneri,belki yersiz de olmuştur:((
      kuru sebzeler de çok lezzetli olabiliyor:)))
      çok sevgiler

      Sil
  27. kabak romantizmi iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani sevgili deep,
      romantiğe bağladım mı kendimi kabak bile kurtulamaz hah ha:))

      Sil
  28. bayılıyorum o senin dizi dizi dolma hallerine, düzenli dolma ordusu ....ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşen çok tatlısın:)
      düzenli dolma ordusu:)))
      sevgiler

      Sil
  29. elinize sağlık, lezzeti fotoğraflara yansımış öyle güzel gözüküyor ki, şu anda çok fena canım çekti :) her eve sizinki gibi bir uyuyan yardımcı lazım !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      ben de banyomu noooğğğ diyorum:))))

      Sil