21 Mayıs 2015 Perşembe

özlemle!



kim böyle karşılanırsa mutluluk dolmaz ki?

içi coşanlar dışarıya vuranlar da var:))


içeride ise,cüssesine bakmadan coşanlar!
hele sağ alttaki kare,memnune isimli zeytin ağacı:))))
anneciğimin adı:)


gölgede kahve köşesi:))


yaza hazırlanan lavanta ve hollandalı zambak selamı:)


bahçenin doğanın en güzel zamanları bahar zamanları.


gelincik,ortanca,gül;hayatı güldür:)


soğan sarımsak patates:)gogoş'un gözleminde gelişiyor:)


ayrılmak pek zor:(


bizimle gelsinler:)


leyloşum yavrulamış,iki tane:))


ve İstanbul'a geldi güzellikler:)


1 dal iğde pazar akşamından buyana,
mutfaktan bütün eve dalga dalga öyle bir koku veriyor ki:)
mis,mis!


elbette kayınvalideme,anneciğimin odasına da gitti:)


güzelliklere bakmayı ve görmeyi,
sahip olduklarını korumayı,saygıyı unutmamayı,
kendini geliştirmeyi,canlıyı sevmeyi,
yaşamı kolaylaştırıp zenginleştiren şeylerin kıymetini bilmeyi:)
hayat yoluna koymuşlara;
güzel bir haftasonu diliyorum,
gamı kederi ardımızda bırakarak:)


:)
çok sevgiler
:)




37 yorum:

  1. :) ben de baharı karşıladım döndüm istanbula
    ne güzellik ama!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gam keder ardımızda çok ama çok ardımızda ve ardınızda kalsın...
    Hep böyle güzelliklerle karşılaşalım.Resimler beni benden aldı ben böyle manzaralarla karşılaşınca dünyalık her şeyi unutuyorum Yaradana şükrediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,benim de içim açılıyor,Allahım şükürler olsun.
      çok sevgiler

      Sil
  3. Gamı kederi arkada bırakmak...
    çaba..
    şükür..
    güzel bir haftasonu diliyorum ben de..
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Sebze bahçene bayıldım Havva o nasıl bir düzen intizam..Kim bakıyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sertaç,
      valla karıkoca girişiyoruz:)arada bir yardımcı olan da oluyor büyük işlerde:)
      sevgiler

      Sil
  5. Zambağı ben de seviyorum. Bir türlü beyazını yetiştirmek nasip olmadı. Aşk gibi bir bahçe.

    YanıtlaSil
  6. off Havva var ya deminden beri gülüyorum kendime. ekmişim bir saksı patates tam fındık büyüklüğünde tek bir tane ürün vermiş yılmamışım bir saksı daha ekmişim hem de pet şişe keserek, gözünün içine bakıyorum denir ya öyle, yeşil yeşil çok canlı ama şişenin etrafından kökten başka bir şey görünmüyor. ama ben ne yapıyorum sabırla bekliyorum senin patatesleri görünce bir gülme aldı beni ki sorma. neyle uğraşıyorum diye ama olsun çok mutluyum, heyecanla bekliyorum. bahçen her gittiğinde daha bir güzelleşiyor. sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ne şahanesin:)
      Patatesin olmasına biraz zaman var elbet,ancak biber falan tamam da patates inan hiç aklıma gelmezdi.
      Dilerim ki çok lezzetli ve bol Ürünlü olsun.hayran kaldım sana.
      Demek gelip gidip el değmelerinin farkı anlaşılyor😀
      Çok sevindim
      Çok sevgiler

      Sil
  7. bahar sizin bahçeye çok yakışmış havva! dört dörtlük herşey birarada:)
    bu nefis görsel ve dileklerle içim açıldı yine.
    bende sana nefis bir hafta sonu diliyorum..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş tatlım teşekkür ediyorum❤️
      Iki haftada bir 36 saat getirebildiğimiz için koşa koşa gidip,özleye özleye dönüyoruz Çakır dahil.dönerken nasıl surat asıyor bilsen��
      Tarçın Tatlısı ile hayat nasıl��
      Öpüyorum,sevgiler

      Sil
  8. Fotoğrafların huzurla hayal etmeme yardımcı oluyor, çok iyi geliyor. O bahçe o çiçekler o kadar güzel ki. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın ve hep mutlulukla dönün yuvanıza gittiğiniz yerlerden.
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarif Tuğba
      Ne güzel bir dilek😀mutlulukla yuvaya dönmek❤️
      Memnun oldum fotoğraflarımın seni mutlu etmesine😊
      Çok sevgiler

      Sil
  9. Değişik pencerelerden bakmayı çok severim çiçeklere ve hayata . Bakmak değil görmek çok önemli değilmi? Her bir kare ayrı bir güzel ama gala çiçeği dahada güzel benim için. Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezgin kovam teşekkürler
      Ben Çiçekleri çok seviyorum,gala'ya ise bayılıyorum❤️
      Çok sevgiler

      Sil
  10. Sayfana bakınca içim açılıyor... Gören gözlerine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Senin fotoğrafların içimi hep yaşam enerjisiyle dolduruyor :) İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irem beni işe yarayan biri gibi hissettirdin,teşekkür ediyorum❤️
      Iyi ki varsın.

      Sil
  12. Sen ne kadar becerikli kadınsın bu bahçenin güzelliği beni benden aldı tek diyeceğim şey 41 kere maşallah rabbim birgün bizede böyle güzellikler nasip etsin inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum mahcup mu oldum nedir😍
      Bütün kadınlar donanımlı olmak durumunda,hayat bizi eğitiyor😀
      Çok naziksin,Allah sana daha güzelini nasip etsin.
      Sevgiler

      Sil
  13. Ohh! Çok güzeller. Ben de az önce bahçedeydim. Kuş sesleri eşliğinde çiçeklerimi suladım. Darısı tüm özenenlerin başına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin,
      Darısı isteyenlerin başına❤️
      Çok sevgiler

      Sil
  14. Havvam ne güzel kareler...bakmalara doyamadım..Muhteşem

    YanıtlaSil
  15. bak son yazımda sana yanıt geldiiii :) melek öpücüğü yaniii :)

    YanıtlaSil
  16. Doğa herşeyiyle çok güzel, gören gözlere ne mutlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel değil mi?
      şehir güzeldi eskiden,bu kadar betona bulanmadan önce!
      sevgiler

      Sil
  17. Harika görüntüler..Bayildim,dakikalarca bakabilirim :)

    Igdenin kokusunu özledim ben...

    Hele o yesillikler...Ne kadar büyük bir mutluluk senin icin böyle güzelliklere sahip olmak,sergilemek,gurur duymak..

    Bizlerde sanliyiz tabii, sahit oldugumuz icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule çok naziksin,
      kısmet oldu,Allah her isteyene de kısmet etsin.
      çok kıymetli bizim için,her santiminde elimiz,gözümüz var doğrusu.
      teşekkür ediyorum
      sevgiler

      Sil