7 Mayıs 2015 Perşembe

Nur İçinde Uyu Cihan Abla


19 yorum:

  1. Hepimizde iz bırakıp gitti. O'nu hep ince zevki ve güzellikleri ile anımsayacağız. ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  2. Ne diyosun ya :\
    Yıldızlar ülkesine bir yıldız daha gitti he..
    rahat uyusun..

    YanıtlaSil
  3. mekanı cennet olsun.çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  4. Çok üzgünüm Havvacığım. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  5. Hayır ..gerçekten mi ..İnanamıyorum inna lillahi ve inna ileyhi raciun..Allah rahmet eylesin şok oldum.

    YanıtlaSil
  6. Blogger arkadaslarin sayfalarinda görünce tikliyordum bloguna..Deeptone Haber verince üzüldüm Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  7. Üzüldüm bende. Allah rehamet eylesin. Ruhuna hatimde indirilmiş galiba. Ne güzel.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Nurlar içinde yatsın mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Havvacığım...çok üzüldüm.başımız sağolsun.inanın hala şoktayım.mekanı cennet olsun.kızıyla kavuştu diyorum.Yapacak birşey yok sadece dua' mızı eksik etmiyelim.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  10. Kavuştu Cihan Hanım Sevgili'ye, sevdiklerine...
    Bulunduğu yer cennet olsun, Nurlar yağsın üzerine...

    YanıtlaSil
  11. Alah gani gani rahmet eylesin, yakınlarına da sabırlar versin..

    YanıtlaSil
  12. Bloguna merak ettim girdim. Son yazısını okudum. Burnumun direği sızladı.:( Rabbim mekanını cennet eylesin.

    YanıtlaSil
  13. çok üzüldüm bende havva:( bu ani ölümler insanı daha bir sarsıyor, mahvediyor:( allah rahet eylesin..

    YanıtlaSil
  14. Ben de dün öğrendim arada bakardım bloğuna çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin Türkan

    YanıtlaSil
  15. Hola querida amiga !! Que tengas un óptimo día

    YanıtlaSil
  16. o kadar üzgünüm ki havva'cım, duyduğum andan itibaren aklımdan çıkmıyor, inanamıyorum.
    mekanı cennet olsun, allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  17. Havva hala şoktayım..her gün sayfasına girip bakiyorum..Ve bir daha hiç yayın yapamayacak. olması nasıl üzüyor beni....Cihanım dememe çok severdi..Hep cihanım de derdi..dertleşirdik arada...o kadar yaşadıklarına rağmen ne sevgi dolu bir kalbi vardı...:( O sevgi dolu kalp nasıl kriz geçirir. .:(((..Tek tesellim sevdiklerine özlediklerine kavuştu...Arkada kalanlarını da düşündükçe daha bir üzülüyorum..En çokda aklıma Damlası geliyor..Ne üzülmüştür yavrucak..Rabbim kuzularına uzun ömür verir inşallah..

    YanıtlaSil
  18. Kaç gün oldu hala inanasım gelmiyor. Güliz'in yaptığı gibi her gün sayfasına girip bakıyorum belki yanlış bir anlaşılma oldu Cihanben yaşıyorum der diye.:(

    YanıtlaSil