29 Mayıs 2015 Cuma

evde baba varsa sürekli çorba


sevdiklerime sevdiği şeyleri yapmak beni pek mutlu ediyor:)


bunu şans olarak görüyorum.
şansımı değerlendirmek için hiç bi fırsatı kaçırmıyorum.
bazen tekrara düştüğüm oluyor:)
mesela patates çorbası tarifini tekrar yazmıyorum,


babacığıma ne pişireyim desem,
ben yemek ayırmam çorba olsa yeter der:)


alt metin;
yap bişeyler ama çorba da olsun:))


gala çiçeğim:) soğandan:)
çorbam patatesten:)
ikisi bi arada gönül açıcı:)


mutlu mesut huzurlu haftasonu olsun
:)
çok sevgiler
:)
not:
tatlı bloger arkadaşımız myreal Aslı:)
şahane bi haftasonu planı yapmış,lütfen tıklayın:)

27 yorum:

  1. Patates çorbası bşr kez yapmayı denedim ama çok kötü oldu :( Şimdi hemen sizin tarifinize bakmaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben bu tarifi almıştım zaten.Ama denememişim, tembel ben :))

      Sil
    2. hadi hemen yap güzelim:))

      Sil
  2. Ya boyle evladin elinden zehir olsa yenir :) baban seni ne cok seviyodur hayirli evlatsin. Annen nasil oldu canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başkan teşekkür ediyorum anne baba da iyiler şükür.
      ama sanırım duruma alışıklar yani:)öyle de olsunlar:))
      sevgiler canım

      Sil
  3. sevdiklerinin mutluluğuyla mutlu olan güzel gönlün sahibi
    çok özlemişim görmediğim ellerinle dokunduğun her şeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye şiir gibisin:)
      hepimiz,yani duyarlı olanlardan bahsediyorum,sevindirmek mutlu etmiyor mu bizi:))
      beni de sevindirdin:)
      sevgiler

      Sil
  4. Keşke annem babam daha uzun yaşasalardı, onlar için daha çok şey yapabilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nur içinde yatsınlar.
      senin gibi güzel bir kalp iyilik yapacak bişey bulur mutlaka.
      sevgiler

      Sil
  5. Havvam Rabbim herkese senin gibi evlat ve gelin versin...AMİN....Ellerine sağlık canımcım..Babana da afiyet şeker olsun..Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güliz teşekkür ediyorum,elimden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyorum demeye utanıyorum,zaten gereken yapabilmek değil mi?
      güzel gönlüne sağlık:)sevgiler

      Sil
  6. afiyet şifa olsun canım. sevgiler ...

    YanıtlaSil
  7. Babacığına şifa olsun çorba.
    Çekimler muhteşem...

    YanıtlaSil
  8. bence ikiside harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çorbayı ben de çok severim:-) Ramazan da geliyor, iftar sofrasının vazgeçilmezi :-)

    Babalar ister de yapılmaz mı, öp babacığının ellerinden benim için de :-)

    YanıtlaSil
  10. Babalar başımızın tacı :)
    Çorba gibi sıcacık olsun eviniz hep...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir dilek çok teşekkür ediyorum.
      sevgiler

      Sil
  11. Ben senin kadar güzel ruhlu insana az rastladım. İyi niyetin, hoşgörün ve sevgi dolu kalbin, karşılığını her zaman bulsun diliyorum tatlı kadın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,güzel ruhlumuyum bilemiyorum,ama sırılsıklam duygusalım canım.ne kadar hırpalansam da sertleşemeyen bi yumuşak karnım var.kendimi çok eleştiriyor ve çok şikayet ediyorum.
      ama doğarken hamur böyleşmiş:(
      iyi omaya çalışıyorum,
      bi de şu var nilgün,kendi açından iyi gelen bi başkasına kötü de geliyor.
      amannn ne çok uzattım,
      senin zarifçe sözlerin bak neler yazdırdı bana:)
      eleştir kendini havva:)))
      sevgiler canım

      Sil
  12. Rahmetli dedemde hep corba derdi ve onunla doyardi,nur icinde yatsin,eski toprakti,gercekten büyük sans ne güzel demissin! Patates corbasida cok nefís oluyor gercekten,her postun hem görselligi hem sözcükleri,harika! Ben cok seviyorum sayfani izlemeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum,ne çok mutlu oldum bilsen sözlerine.
      kelebekler uçuştu buralarda.
      dedeciğin nur içinde yatsın.
      sevgiler

      Sil
  13. Çorba olan ev, daha bir mutlu geliyor bana da... Sanıyorum ki herkeste aynı etki var. Mutlu, sağlıklı, beraber nice güzel çorbalı sofralarınız olsun ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,bence de çorbanın mutlulukla ilgisi var.
      teşekkürler,çok sevgiler

      Sil