12 Mayıs 2015 Salı

5+1'e hazır mıyız?


evimiz artık çekirdek aile değil!
anne ve baba bizimle:)
dolayısıyla
5+1


kullanım alanını genişletmek için hobi malzemelerimi, 
daha konsantre olarak bi araya getirmem gerekiyordu,
üstteki kuyruk bi zamanlar mutfak önlüklerim için şahaneydi,


şartlar gereği!
resim çantasının altında can verdi:(


saros evimizin veranda küpeştesinden  artan bu parça,
eş sayesinde sağlam mı sağlam askılık oldu:)


elbette çakır'ımızın ve limon kızımızın desteğiyle:)


elime pürüz gelmeyene kadar bi güzel zımparaladıktan sonra,
boya kokusuna bayıldığım halde 
doğallığını bozmaya kıyamadım,
sade ve sadece mat vernik sprey kullandım küpeşte parçamda.


sonra da eşle ennn sağlam taşıyacağına inandığımız 
ve 2.75tl verdiğimiz bu askılıkları hayatımıza kattık:)


ben beyaz sprey boyayla tarzıyla oynadım:))


sonuç;
işlev olarak mükemmel;
ne assan taşır yani!
duygusal olarak şahane:)


umarım saros koy manzaralı bu resmi bi ara bitireceğim:))


yükümüzü hafifleten destekler olsun,güzel geçsin haftamız:)


çokkk sevgiler
:)


49 yorum:

  1. Süper olmuş,güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Havvam çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık...Bende o askılardan arıyorum...Geçende tekzen de aradım bulmadım..Sen nerden aldın canım? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum güliz:))
      bauhaus,eğer bulamazsan yaz bana alıp göndereyim tatlım:)

      Sil
  3. havva'cim elinize, emeginize saglik. harika bir is cikarmissiniz. tahta parcasi deyip gecmemek lazim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehan aslında askı kısımları da Ahşap olsun istediydim ancak ağırlık sahiden de pek çok!
      Teşekkür tatlım

      Sil
  4. birlikte üretmek daha başarılı bir sonuç demek.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın:-) Ne güzel olmuş, hem şık hem işlevsel:-)

    YanıtlaSil
  6. Beyaz renk güzel seçim, +1 Çakır mı oluyor? (;

    YanıtlaSil
  7. Doğallığına vuruldum, senin bu mutfak ne güzel bir yer oldu cidden. :) Arkadan nasıl monte etti, sevgili Eniştemiz? o kısmı anlayamadım ama genel olarak harika. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersincim,teşekkürler
      sağ ve soldaki askıların altına derin havşa(vidanın gömülmesini sağlayan vida başlığı çapında delik)açtı,oralardan da duvara vidaladı.hepsi bu:))
      sevgiler

      Sil
  8. havva doğallığını iyi ki de bozmamışsın ne güzel ne işlevsel bir askılık olmuş güle güle kullanın..
    bu tahta parçalarına hayranım neler yapılıyor bunlar değil mi:)
    sevgiler,
    Not: minik Hardal'ın Çakır'a selamları var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sebuscum:)
      çakır abisi hardal'ı yer:) sevgiden tabi:))
      nası sevesim var o hardal tatlısını bilsen:)
      sevgiler

      Sil
  9. Havvacan senin bu çalışma odana bayılıyorum, renkler mi desem düzenleme mi deseeeem tuval mi deseeem bilmiyorum çok huzurlu olduğu aşikar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım teşekkür ediyorum,
      mutfağımın bi kenarına kendime çalışma alanı yapmaya çalıştım.o köşede boyalara vs.bulanıyorum,depoluyorum:)
      huzur bulduğum da kesin,doğru teşhis:)
      sevgiler

      Sil
  10. Bence de katılıyorum diğer arkadaşlara...sadece vernik süper fikir ellerinize sağlık Havvacım...çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bi tatlı arkadaşım var,o önerdi ben de bayıldım:))yaptım:)
      teşekkürler sertaç.

      Sil
  11. Güle güle kullanın,bir sürü şeyi taşımış ne güzel.Tüm kalabalıklar ortadan kalkmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşıdı valla gamzecim,çok işe yaradı:)

      Sil
  12. yine güzelliklerle dolu bir yayın. ellerinize emeğinize sağlık. sevgiler canımm.

    YanıtlaSil
  13. süper olmuş...resimde harika ne beceriklisin yahu...

    YanıtlaSil
  14. Hadi bakalım becerikli kız. Kim bilir daha neler yapacaksın. Ellerine, kollarına, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,umarım dediğin gibi olur.çok şeyler daha yapabilirim umarım.
      sevgiler

      Sil
  15. yine güzel bişiler yapmışsın...
    :) güzel insan
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,ne güzel bişey dedin bana ama:))

      Sil
  16. Bu birlikte çalışma olayına bayılıyorum. Arada biraz atışıyoruz biz ama olacak o kadar değil mi ama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayılıyorum nilgüncüm,
      çok az zamanlarımızı böyle paylaşabiliyoruz,ama mutlu da oluyoruz:)),atışmasak olmaz tabi,kanunu bu!
      sevgiler

      Sil
  17. Dogal hali daha güzel benim icinde,biliyormusun Havva,ben bir aski manyagiyim:)) Her cesit askiya sarkarim,almaya calisirim,evdede mevcut,seninkiside tam benlik,güle güle kullan,ne kadar faydalilar degilmi,iste as herseyini kaldirsin ortadan! Burda bit pazarlarinda da harika askilar var,hepsini alip istifleyesim var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok tatlısın,askılar sahiden de harika :))
      ama senin gibi askı sevdalısı:)) bilmiyordum:)) çok tatlısın ya:)

      Sil
  18. çakır ne diyor acaba "miyaav napiyo bunlar yine mauuv" :) alışmış artık sizin üretkenliğinize :)
    yaa ne güzel şeyler yapıyosunuz. eşin de marifetli ;)
    çok tatlı olmuş ellerinize sağlık <3
    çakır da yeşilliklerin arkasında pek bi karizmatik duruyor, cool mu takılıyo bu oğlan hep :) benimki pek bi saftirik te :) ama olsun benim oğluşum da şimdi çakıra bilmiş bi poz versin du bak
    "peh peh geç bunları çakır efendi" dicek şimdi benim boncukum:)

    gönderiyom fotoyu tıkla bak aşağıdaki kedimin fotolarına :)

    http://i.hizliresim.com/l7ELVg.jpg

    Şimdi burada da avrupai çakıra: "ben de karizmatik olabiliyorum" diyo tipik kara kuru Türk erkeğim benim hehe :)

    http://i.hizliresim.com/LaQ2LV.jpg

    Kikikiki:)

    Kocaman öperim seni <3<3<3

    YanıtlaSil
  19. Benim de böyle bir toparlanmaya ihtiyacım var:) Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  20. Havvacığım bilirsin severek yapılan ve kotarılan her şey mükemmel olur. Sende de; o sevgi dolu yürek varken, işlevsiz bir şey çıkması mümkün mü? Ellerinize sağlık, güle güle kullanın canımcığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,
      evimizde büyükçe değişiklik yaptık,ama iyi oldu.Allaha şükür.
      epeyce bi süre uzak kaldım sahalardan pek özledim yazışmalarımızı:9
      teşekkürler ve çok sevgiler

      Sil
  21. Saroz'un hamarat bi o kadarda becerikli kızı çok güzel aynı zamanda da işlevsel yönü çok . Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel sözler,teşekkür ediyorum çok:)

      Sil
  22. Ne güzel bi hazırlık

    YanıtlaSil
  23. ay siz toptan hepten hep beraber sarosa yerleşin oh yaaaa en güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep ,aklımız da gönlümüz de orada:) umarım.

      Sil
  24. Beyaz verniklenmis tahtaya cok yakismis,güle güle kullanin Havva :)

    YanıtlaSil
  25. Hi dear friend ! Lindo trabajo con esa repisa L que tenga un óptimo día
    Catiños

    YanıtlaSil