10 Haziran 2014 Salı

mim var mim!

kedilievintarzı

sevgili güzel bloger arkadaşım şeymacım beni mimlemiş:))
güzel bi dünya blog dünyası heryaşdan arkadaşın oluyor,
şahane oluyor.

MOR MİM-

1) En çok sevdiğin yönün nedir? 
→ ne olursa olsun vicdanlıyım.beni çok üzen veya kızdıran insanlara karşı bile.

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
→ evet,bende kalsın:)

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı.
Ama sadece insanları değiştirebileceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

→ rant için ülkeyi satan politikacıların ranta kurban olmalarını,
sevmeyi öğrenememişlerin kalbine  sevgi tohumu saçılmasını,
abuk subuk şeyler yapıp sanat diye yutturanları görünmez ve farkedilmez olmasını,

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize 
girdin mi?
→ Evet.
Ama hiç akıl karı olmadığını öğrendim,yıldırıma davetiye çünkü!

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
→ ben çok yaşıyorum böyle şeyleri kendime de çok gülüyorum,ay aklıma da gelmiyor şimdi;
hah tamam;
-arkadaşıma face'den bi konunun linkini attım(ilgisini çeker diye düşünerek) o'da farkedince bana cevap olarak orası nerde diye yazmış,
ben başladım WhatsApp'dan bilgi vermeye ardı ardına cümlelerle;
vveee bana cevap geldi,havva gözlüklerini tak!
aaa,bi şaşırdım ne demek bu diye sordum kendime!
sonra tekrar okudum aaa,onca yazıyı arkadaşıma yazıyordum ya;
ııhh eşime yazmışım,o'da toplantıda:))
bastım kahkahayı
:)))
ben de bundan çook var:)

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş 
ya da sevgili seçseydin,
kimi seçerdin?
→ Eş  olmasın da kanka falan olsun,çok yakın olsun yani:)
fikret hakan(çok güzel gülümsüyor)

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
→ gökçe bahadır

8) Sen hiç halka açık bir alanda 
kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
→ Evet ,farkedenler yandan yandan çaktırmadan baktı:))

9) Superman mi? - Batman mi?
→ Superman

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka birşey zannederdik.
Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin 
var mıydı?
→ bir belgeselde ineğin doğum yapmasını görmüştüm,yaşadığım şaşkınlığı anlatamam.:)

13) Hayatın anlamı nedir?
→ kendini aramak


mim yaptın mı,mimleyeceksin:)
bu işin raconu:)
atolye-kedi
gulizindünyası
serhira
sizi mimledim kızlar :)

11 yorum:

  1. yaaa bende yağmurda yüzdüm hemde çok bak aklıma hiç gelmedi yıldırım 0.0 çarpılmadık şükür :)

    YanıtlayınSil
  2. Hepsi süper cevaplar Havva:) 1.cevapta sanki eski beni anlatmışsın artık gözüm açıldı siliyorum hayatımdan böylelerini .

    YanıtlayınSil
  3. Çok teşekkür ederim hem beni kırmadın hem de bu güzel çoook güzel sözlerin için :))
    Havva gözlüklerini tak :D
    Ne güzel hep böyle gül :*

    YanıtlayınSil
  4. Ha ha. Coşkun beyin o halini düşünemiyorum. Sürekli ötüp durması telefonun . Hay Allah . Süpersin yaaa :)
    İlk sorunı cevabında bende Melteme katılıyorum. Hayatımdan siliyorum öylelerini ve tamamen notr oluyorum. Yani hiç bir şey hissetmiyorum. En iyisi. Vicdanını da suistimal ediyorlar çünkü :)
    Çok keyifliydi cevaplar.
    Bu arada beni mimlemediğin için teşekkür ederim canım. Yapamıyorum sonra üzülüyorum :)

    YanıtlayınSil
  5. Cevaplar cok guzel yine senden bekledigim gibi sirin ve icten :))

    YanıtlayınSil
  6. Ben bir defa Üsküdar bir defa da Kadıköy'de hüngür hüngür ağlamıştım.
    Şimdi o hallerime gülüyorum.

    YanıtlayınSil
  7. Cevaplar çok güzeldi. :D emeğine sağlık efendim.

    YanıtlayınSil
  8. Çok severim hem mim okumayı hem cevaplamayı....Teşekkür ederim. Muhtemelen yarın gece işlerim hafifleyecek biraz da düşünmek için fırsat olur. Mimler kendimi sorgulamama yarıyor. Cevapları çok beğendim en çokta 1. sorunun cevabını......

    YanıtlayınSil
  9. Vicdanlı olmak şimdilerde ne kadar doğru bilemiyorum. Haketmeyen o kadar insan var ki. Ama biz yine doğru insan olmak için elimizden geleni yapalım :)

    YanıtlayınSil
  10. 9) Superman mi? - Batman mi?
    → Superman

    bence deee,çok yakışıklı di mi ? :)

    YanıtlayınSil
  11. yaz yagmurunda denız ve kamp atesı ah ah genclık :)

    YanıtlayınSil