8 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni Alan Adı www.zeytinezmesi.com

www.zeytinezmesi.com adresi üzerinden Kedili Evin Tarzına ulaşabilirsiniz. Ablacığım buda benim sana kıyağım olsun.

9 yorum:

  1. Gule gule kullan, cok dusunceli bir hediyeymis :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun, bu devirde yok böyle kardeş valla. Benim de ablam bana bi blog açaydı iyiydi. Uğraşıp didindim, blog olayını çözücem diye heder oldum. Benimki anca gidip gelip ''ne yazdın la bugün'' deyip duruyo. Ne kardeşler var hallah hallah :))

    YanıtlaSil