14 Aralık 2014 Pazar

'yalnızlık mim'


Sevgili sulemcafe 

'kendimize ayırdığımız zaman'

konulu mim'i bana da göndermiş:)

doğrusu tamda bu konuda kendimi eleştiriyordum:)

teşekkür ediyorum ve başlıyorum 

cevaplamaya:))


1. Yalnızken neler izler veya okursun?



itiraf:)) 
sabah yalnızlığımı da gece yalnızlığımı da seviyorum:)
uyanınca ilk işim çakır'ı mıncıklamak.sonra bir minik kare bitter çikolata eşliğinde sade türk kahvesi içerken bilgisayarımı açıp blog yayınlarını okumak:)) hem güzel şeyler görüp okuyup,hem uyku mahmurluğumu gideriyorum bu arada:))


2.Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
en sevdiğim şeyi;pijama

3.Me-time güzellik ürünlerin nelerdi?
göz çevresi,nemlendirici kullanıyorum:)


4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir?
oje:)) severim:)) sarı,kırmızı,mavi,yeşil:)) severim,hepsini:))





5.Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin ?
bayılırım türk kahvesine:)) ve çikolataya:)


6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir 
benim kokularla başım dertte,ancak mum ışığına da,mumun kendisine de bayılırım:))


7.Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
evet:)) herşey yaparım gezerim,tozarım,alışveriş yaparım:)))


8.Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
çok hoşlandığımı söyleyemem,ancak evde tek başıma izlemek hoşuma gider.

9.En sevdiğin online shop ?
Online alışveriş:( sevmiyorum.yani bi kaç kez yaptım,hoşlanmadım:))

10.Eklemek istediğin bir şeyler var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?



boşvakit mi?
uzun zamandır hayal kurmaya zaman bulamıyorum:)
kitap okumaya,resim yapmaya,kek pişirmeye çalışıyorum:))



minikmini
sessiz prenses
deren
erika
:) mimlendiniz:))))

13 yorum:

  1. Gün içinde belli bir müddet yalnız kalmazsam hasta gibi oluyorum ben:-)

    YanıtlaSil
  2. İnsan bazen gerçekten yalnızlığa da ihtiyaç duyuyor.Hemen yapıcam mimi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Tadların,renklerin,seslerin eşliğinde zamanı kendileştiren kadın.Sevdim mimini ve cevaplarını

    YanıtlaSil
  4. Tesekkürler Havva.

    Bütün resimler güzel ama sonuncusu cok süper cikmis :)

    Yanlizligi bende seviyorum.

    YanıtlaSil
  5. cevapların da resimlerin de sayfan da her zamanki gibi sıcacık. Sevgiler Havvacığım.

    YanıtlaSil
  6. ne içten ne güzel cevaplar bunlar,, pijama ve türk kahvesi dimi benimde en sevdiğim:))

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Havva Hanım, şu an da bir sonbahar kış etkinliği düzenliyoruz. Kedilievintarzı olarak siz de katılırsanız çok sevinirim :)

    http://goo.gl/wZAfB1

    YanıtlaSil
  8. Tam da benim vereceğim cevapları vermişsin:) Uyandığımda kediyle oynaşmaya bayılıyorum. Hatta çoğu zaman sırf onun yumuşaklığı ve sıcaklığı yüzünden kalkıp ofise gelmek istemiyorum.:) Elimden gelse tüm günü kedimle yatakta geçirebilirim. Onların bu halleri bir alem. Hayal kurmaya her daim fırsat bulabilsek keşke, ve keşke hayallerle dolu dünyalar kurabilsek.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Yalnızlık bazen iyi geliyor ruha:) Günlük telaşlardan uzak arada kendini dinlemeli insan... Türk kahvesini ben de çok seviyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. mimi yaptım beeenn:):) mersi:):)

    YanıtlaSil
  11. harika harika demekten dilim yoruldu beee :) ama çok tatlısın sen yaa:)
    böyle senin yanına gelip Türk Kahvesi içip muhabbet edesim geldi o denli yani :)
    <3<3<3 bayılıyorum sana ve çakıra <3<3<3

    YanıtlaSil
  12. bu arada ben de seni mimledim <3

    YanıtlaSil
  13. Gün içinde bir yarım saat bile yalnız kalmazsam kafayı oynatacak gibi olurum bende, her daim yalnızlık allaha mahsus elbette fakat insanın kendine hergun bir "ben" saati ayırmasının ruhsal sağlığı açısından olumlu faydaları olduğunu okumuştum. Fotolar bir harika, çakırın o minik burnunu öpmek geliyor içimden ☺☺

    YanıtlaSil