22 Aralık 2014 Pazartesi

sayfanın arkasında



eşime okuması için kitap ararken kütüphanemizde ;
gözgöze geldim yeniden:)
çoğumuzu çok etkileyen o adamın hayatından, 
çok başka bir bölüm;evlilik,ev yaşamı vb.


işte karşınızda!


ara güler ve perihan sarıöz;
fotoğraf sanatçısı ve yönetmen 
rahmetli şahin kaygun'un objektifinden.


kitabın yazarı perihan sarıöz
ara güler'in objektifinden.
ara güler albümü(lütfen tıklayın)


biografi okumayı seven biri olarak, 
yazarının kim olduğunu bilmeden aldığım 
bu kitap benim için kıymetli,
nisan 2000'de ilk basımını almış okumuşum:)
14 yılı aşmış,
sayfaları karıştırırken yine aynı hevesle okuyacağımı anladım:)
bi heyecan paylaşmak istedim sizinle:)


ekşi sözlükte yazar için;
'hayatını üçe ayıran kadın' denmiş:)


belki hatırlarsınız:) doğumgünü pastamı(tıklayın lütfen)
:) bazıları gün yüzüne çıktılar:)


lale nergis şimdilik naz'da:)
beyaz sümbüllerim ve şakayıklarım selamladı balkonumu:)


yaşam zor olabilirmiş:)
en iyisi güzel uğraşılarla doldurmak hayatı,
kitapda okunur,resimde yapılır,çiçekde ekilir:)
sevgi sözcükleri de söylenir:)
mis gibi bi hafta diliyorum:)
çok sevgiler
:)

37 yorum:

  1. havva sevdim bu sözü ''hayatı güzel uğraşlarla doldurmak''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşen,
      teşekkür ediyorum,
      büyüdükçe ve zorluklarla yoğruldukça zenginleşiyoruz,
      sevgiler

      Sil
  2. Benzer uğraşları yaşıyoruz. Yeni yılda yeni zenginlikler sizle daima beraber olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne şahane bir dilek,seninle de olsun:))
      sevgiler

      Sil
  3. Boşa geçen bir dakikaya bile yazık değil mi? bu düşünce yaşla birlikte ivme kazanıyor sanırım, bende öyle oldu :))) Kitabınız ilgi çekici, bazen umulmadık şeyler sarıp, sarmalayan oluveriyor. İlk fotoğrafınızda açan çiçeğiniz benimde açmış dün balkonda gördüm, ne kadar nazenin bir duruşları var. Size de mutlu mutlu haftalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülay
      Sahiden benim içinde çık kıymetli dediğin gibi yaş zamanı kıymetlendiriiyor
      Çok sevgiler

      Sil
  4. Esmer kremanın mahsulleri, uyanmaya başlamış :))

    YanıtlaSil
  5. Havva güzel bi kitaba benziyor,, severim biyografileri, okunacaklar listesine aldım, gerçi liste kabarık ama,:)) Okunacaktır elbet yavaş yavaş:)) hediyelerde göstermiş güzel yüzlerini,,bembeyaz da açtımı tamamdır..Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf ve Ara Güler olması bile yeter Gülizcim

      Sil
  6. Hola Amiga querida ! Espero que tengas una feliz Navidad y un propesro año nuevo junto a tu familia
    Cariños

    YanıtlaSil
  7. İnsanı mutlu eden bloglar da okunur:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  8. Fotoğrafını koyduğunuz 2 sayfayı büyük bir iştahla okudum.Sanırım bu kitabı hemen sipariş verecem :)

    YanıtlaSil
  9. Dolu dolu hem göze hem gönle hitap eden bir yazı daha...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu oldum şimdi:)
      Teşekkürler sevgiler

      Sil
  10. Havvacığım... bayıldım.canlarım benim çiçeklere hayata çıkacağız diye...baksana bir baş çıkarmışlar gerisi gelir bende çok severim çiçekleri...bulunduğum yer İç anadolu olduğu için şimdi bizim buralar çok soğuk dün sabah kar atıştırıyordu...ama yazın balkonum sardunyalar,ceylanlar,güllerle doldururum.bazılarıda veya renklerine göre izmir (fideci'den) isterim kargo ile gönderirler...Şakayıklara bayılırım rengarek olacak.... tarım ilaçları satılan yerden potasyum alırım .çiçeklere afrika menekşelerine,suya çok az katarım.Vitamin gibi çok az ama... ellerine sağlık arkadaşım...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel bayılıyorum yorumlarına
      Hem bilgilendirme hem mutlu etmece var çünkü
      Teşekkür ve sevgiler

      Sil
  11. heyooo çiçeklere merhaba
    ktap sunumun harika olmuş eline sağlık.
    güzel şeylerle uğraşıyorsun ve çok yeteneklisin. ilham veriyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkan
      Tavsiye ediyorum kırklı yaşları beklemeden güzelliklere yol almanın yolunu bulmalı
      Zaman dar
      Hatta 'Cemal Süreyya demiş ya'
      Hayat kısa,kuşlar uçuyor

      Sil
  12. Canım merhaba;
    sana yazdım bir sürü ama bilgisayarın azizliğine uğradım yine silindi hepsi gitti:( Çiçeklerine bayılıyorum demiştim en son, öyle yazıyordum yani. Hem sahici olanlarına hem de senin özenle boyadıklarına. Biz de eşimle resim yapmayı seviyoruz. Onun da benim ailede de resme çok ilgili ve yetenekli olanlar var. Ben senin çiçeklere bakınca hemen kağıdı boyayı kapmak istiyorum öyle coşuyorum:) Bu bahsettiğin kitap epey ilgimi çekti doğrusu, bir kenara not ettim hemen, heyecanla okunası bir kitap olduğuna inanıyorum. Çiçeklerin de topraklarından kafalarını çıkartmaya başlamışlar ne mutlu:) Mis kokularından kokluyorum hepsinin, ahh o toprak kokusu bile ne harikadır, menekşeler kokmaz derler ama ben onların kendilerine has kokularını çok iyi bilirim ve de çok severim:)
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğba ne güzel yetenekli olmak,benimkisi yetenek değil,çalışıyorum bişeyler yapmaya,gönlümü hoş tutmaya:))
      ama senin içini açtıysa ne mutlu bana,keyiflendim,çok mutlu oldum:))
      çiçekler sevda gibi bişey tuğbacım:)
      menekşelerin kokusuna gelince,ben de biliyorum o şahane bi koku:)
      ay tuğba ne tatlısın sen:)

      Sil
  13. offf yine gitti bütün yorumumm ama bu internet neden böyle yapıyor bana :(
    deep'siye yaptığım yorumlar da gitmişti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye böyle aslı ya!
      bloger da bişeyler,internette bişeyler oluyor,taş koyuyorlar bize yahu!
      teşekkür ediyorum sevgiler sana:)))

      Sil
    2. bence blogger bizi kıskanıyor :))

      Sil
  14. O güzel uğraşlar da olmasa hiç çekilmiyor hayat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derencim,genç yaşlarda hayatın gerçeğini anlayabilenlere aferin deyip alnından öpesim geliyor:))
      sevgiler çok

      Sil
  15. Ne güzel uğraşılar, hele çiçekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok zevkli ama sabır testi yaparak:)))

      Sil
  16. Ne tatlı ,hoş ve zevkli birisin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursel teşekkür ediyorum,
      mutlu ve pembe yanaklı oldum:))
      sevgiler

      Sil