30 Haziran 2015 Salı

aşık olmazsan para yok!


itiraf ediyorum haftasonu özel ve güzel olsun istemiştim:)
istanbul trafiği ve iş hayatı bi araya gelince eve,
 ayaklarını uzatıp dinlenme arzusuyla 
gelmeyen var mı?


1 temmuz bizim için özel,
bu nedenle haftaarası yorgunlukla karışık olacağına, 
birkaç gün önceden birbirimize 
'iyi ki varsın'
demenin ne sakıncası var ki? dedik:)
bu plan hoşumuza gitti,ancak bu kadarını tahmin etmemiştik:)


hemen burnumuzun dibinde çekmeköyü geç,ömerli yolunda.


odaların tümü bahçe içinde müstakil:) 


isimleriyse çiçek:)


bizim odamız gül ve manzarası:)


havuz da var,şahane bir hizmet de:)


o kadar güzel ki,
bakımlı bahçe mis gibi çiçekler,güleryüzlü personel,
konuk olmamızı çok önemseyen bir işletmeci:)
eşyamızı odamıza bırakıp,yarı şaşkın,çok mutlu çıplak ayak çimenlerde dolaşıverdim,eşi de peşimde sürükleyerek.


otel'den bi manzara:)
burası bizim odamız,
kapımızın önündeki sarmaşık gülün kokusundan bahsetmeyeceğim:)


sol başta işletme sahibinin yakışıklısı fuse:)
havuzda enerji harcayıp,bahçede soluklanınca,
 alakart menüsü olan
restaurant'da mutlu olabilirsiniz,lezzetle:)


ve sabah oldu:)
akşam zaten mutlu mesuttuk,
ancak saat 10'da başlayan brunch menüsü ayrı,
sunum ayrı,evsahipliği ayrı:)
yııkıılıyooooo!


bella!
bırakıldığı yerden sahibi gelene kadar kıpırdamayan,havlamayan,şahane sempatik güzel şey lobide:)


brunch başlasın!


her biri köy köy gezilerek bulunan,özel şeyler.


yeteri kadar fotoğraflayabildim mi emin değilim!


sakın ha!
reklam algısı oluşmasın!
bu işletmenin benim yazdığım şeylere hiç ihtiyacı yok,
elbette tüm işletmeler gibi beğeniye ihtiyacı var.
o kadar çok beğendim ki paylaşmak istedim,
zamanı uygun olan ve arzu edenler olabilir diye:)


ne yediğinden çok nası yediğin önemli değil mi?
nerede yemek istediğimizi sorup masamızı konuşlandırdılar,
kahvaltı için mükellef sözü bile az kalabilir:)


şu keyfe bakın:)


şimdi sıra diğer güzelliklerde:)


sakinleri hayatından o kadar memnun ki,
sahiplerini görünce sevinçten ne yapacaklarını şaşırsalarda bakıcılarından ayrılmak gelmiyor içlerinden:)
gözümle görmesem inanmazdım,
gördüğünüz aile iki köpekli,biri sokaktan,
ne içten sevgileri vardı gülümseyerek izledik.


aynı zamanda alman kurdu çiftliği,ödüllü!


bu yakışıklı nero,kaynağı burası,
sahipleri akılları arkada kalmadan, 
her tatillerinde ve canları isteyince 
hem nero hem de kendileri keyiflensin diye buraya geliyorlarmış,
eş'le ileride saros'umuza nero katmaya karar verdik:)
bizdeki adına sonra karar veririz:)


kahvaltı,çaylar kahveler,havuz falan derken!


zamanı geldi çattı!
evde bizi bekleyen çokkk!
geri dönmeli,
riva's club evlilik yıldönümüzü kutlamak için şahaneymiş:)


teşekkürler sevgilim:)
iyi ki varsın.
 Göğsünde kaybolurum hüzünlendiğim dakikalarda,
 Çünkü senin omuzlarında ağlamanın deniz manzarası var. 









79 yorum:

  1. Havvacığım nice nice mutlu seneleriniz olsun birlikte !
    İşletmeyi sevdim, hayvan dostu oldukları için bir kenera not ettim .
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nilgün,amin.
      işletme sevilmeyecek gibi değil.
      sevgiler çok

      Sil
  2. nice senelere sağlıkla,huzurla,mutlulukla.....
    mekanda çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bal tatlısı,bir gün geçirmek çok iyi geldi:)
      sevgiler

      Sil
  3. İstanbul'un trafiği adamı bıktırır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,artık trafiksiz an bile kalmadı.
      ne yazık!

      Sil
  4. Nice nice güzel yıllara, sevgi ve mutlulukla Havva Hanım ♥

    Ağzınızın tadı hiç bozulmasım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nurdan hanım,
      hep yerinde olsun ağız tadımız,bizim de sizin de:))
      çok sevgiler

      Sil
  5. Yaşamın neresine dokunuysan çiçekler açtırmışsın.
    Daima aşk ve zarafetle dolu olsun ömrün

    Her kareye her nefese her renge her bilgiye bayılım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye,
      ah ben mi yapmışım canım.
      çok naziksin ve çok teşekkür ediyorum güzell dileklerin sana da bana da olsun,
      amin.
      çok sevgiler

      Sil
  6. Kutluyorum ben de nice mutlu senelere. Harika manzaralar.

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu senelere,agiz tadiyla gececek sevgi dolu günlere..Sahane bir yermis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şule,amin,
      buraya geldiğinde mola yeri olarak seçersin belki:))
      sevgiler

      Sil
  8. Nice mutlu yıllarınız olsun cancağızım.:) ne kadar içten, tam yürekten, alabildiğine özgür ama bir o kadar da sorumlu:) yıldönümü yaşanmış.:) kocaman yıllarınız olsun, eşinin omuzlarında gülümserken:)) ama deniz manzaralı... Sevgiler yolladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün,tatlı arkadaşım
      nasıl olur da sıksık bi arada olduğum kişilerden bile daha iyi anlattın.
      itiraf ediyorum aslında,çok şaşırmadım,ama biraz şaşırdım çok mutlu oldum.
      teşekkür ediyorum.
      çok sevgiler

      Sil
  9. İki insanın birini sevmesi sadakat ve aşkla bağlanmasını saymazsak yaşamanın da bir anlamı kalmıyor zaten.
    Nice mutlu senelere Havva hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayhan, ne de güzel söylemişsin,birliktelik ancak dediğin gibi olur,en güzeli.
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  10. yeni gelen her gününüzün daha da güzel olması dileklerimle tebrik ederim Havacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler özlem,
      iyi ki de haftasonu böyle bişey yapmışız,şimdi eş durumu ankara:(
      sevgiler

      Sil
  11. Son nefesinize kadar güzel günler yaşayın. Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim 12'den vurdun beni,aminn.
      sen de güzel günler yaşa,
      çok sevgiler

      Sil
  12. Nice mutlu yıllara. Mekana da bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Nice nice mutlu yıllar diliyorum Havvacım otelde şahaneymiş öptüm çok çok

    YanıtlaSil
  14. Offf ya Havva, şu Cemal Süreyya dizeleriyle bitirdin beni. Sanki ben yazmışım, içimi titretti. Sonra daaaa Bella, veee çıplak ayak çimende yürümek. Senine sayfana gelip iyi bi şeyler hissetmemek imkansız. Teşekkür ederim hissettirdiklerin için. Kutlarım. Nice mutlu, sağlıklı yıllara. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ne dicem,zaten sevgili mecburi iş seyahatinde,gözyaşlarım pınarda nöbette,
      sözlerin çok etkiledi beni,bilesin.
      çok teşekkür ediyorum,sevgiler

      Sil
  15. Havva nice mutlu yıllar diliyorum eşinle birlikte! Tam da Mira'yla gidebileceğimiz böyle bir yer arıyorduk. Duymuştum ama emin değildim yine de...Senin bu postun ve iyi izlenimlerin etkili oldu kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım,bi günlük deneyim ama tecrübeyle sabit:))
      güzel ve tatlı bi haftasonu yada,hafta arası bigün için şahanee bi yer
      umarım aynı duygularla bulunursun,çoookk sevgiler

      Sil
  16. Nice nice mutlu senelere canım. Allah bir yastıkta kocatsin ama ayrı yastıklarda da aynı düşlere dalmayi nasip etsin inşallah. Bu arada tesadufe bak biz de 3 gündür mudanyadaydik.Denizin hemen kıyısında şahane bir butik otelde konakladik Asıl ilginç olan oda isimleri lavanta begonya gül kamelya falandi, biz manolya da kaldik:) Arada tüm gündelik hayattan kaçmak ne iyi geliyo dimi?Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin bahar teşekkürler,
      tam da tarif ettiğin gibi,arada bi nefes almak sayılabilen kaçamaklar yaşamalı.
      senin de böyle güzel zaman geçirmene mutlu oldum,çok sevgiler,içten:))

      Sil
  17. Birlikte nice güzel yıllarınız olsun. Bayıldım riva's club'a. Aklımın bir köşesinde yerini aldı :)

    YanıtlaSil
  18. Aman amanın, ne güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz. Ne özel anlar birikmiştir yine keselerde. :)
    Çok mutlu olun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ersin,
      bir gün dü ama çoktu,şahaneydi:)
      sevgiler

      Sil
  19. Nice güzel yıllarınız aynı bu kareler gibi mutlulukla geçsin.Ve yıl dönümü için seçilen yer bir harika.

    YanıtlaSil
  20. Yaa bayıldım size...
    İyi ki evlenmişsiniz de kocaman kocaman sevgiler saçmışsınız ortalıklara, biz bu sevgiyi senden okuyoruz, yumuşacık, tatlı tatlısın..
    Nice yıllara!
    Mekana da bayıldım açıkçası, ne güzelmiş, not ettim hemen kendime.
    Sevgilerin devamı dileğiyle Havva..
    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yasemin,
      evet o'nu çok seviyorum,
      hayır yumuşacık? sanmıyorum!:(
      iyi olurdu gerçi:))
      mekan günü birlik içinde uygun ve zevkli,
      önerim telefonla gitmeniz,bazen faliyetler yoğun olabilir:)
      belki bloger olarak yankı bey'e ulaşmak fena olmayabilir:))
      sevgiler ve çok teşekkürler

      Sil
  21. nice mutlu huzurlu birlikte senlere
    bayıldım fotolara

    YanıtlaSil
  22. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve aşk dolu yıllarınız olsun :)

    Mekana bende bayıldım. Fotoğraflar şahane...O brunch masasının üzerine çullanmak istedim hatta :))
    SEvgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bi gün çullanmanı dierim:))
      çok sevgiler

      Sil
  23. her gününüz bu gününüzden daha güzel olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir dilek,teşekkür ediyorum.
      sevgiler

      Sil
  24. Nice güzel, bol kahkakalı, başınızı birbirinizin omzuna dayayacağınız seneleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  25. ne huzurlu bir yermiş. aklımda olsun. çok bilmediğim bi yerdeymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklında olsun,ancak sahiden de telefon ederek git,bloger olduğunu da söyle istersen:)
      zira bazen çok meşgul ve faaliyetli olabilen bi yer.yankı bey,şahane biri.
      sevgiler

      Sil
  26. sende iyi ki varsın Havvacan :))
    Bu güzel cennet yere mutlaka gidicem, keyifli ve aşk dolu zamanlar sizin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gidersen mutlaka blogdaşlığımızdan bahset yankı bey'e,eminim leyla'ya şahane bakacaklardır:)
      sevgiler

      Sil
  27. Sizi bu kadar mutlu gören kayinvaliden çok sevinmistir. Oğlum bana sık sık fotoğraf gonderiyor, ikisini birlikte sevgi dolu görmek, bana en güzel armağan. Demem o ki, bu fotoğrafları kayinvalidene de göster. :))))))))) hep mutlu olun. Sevginin gün geçtikçe olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşen senin de tahmin ettiğin gibi paylaşmayı seviyorum canım:)))
      elbette giderken kayınvalidemi öpüp gittim.
      sevgiler canım

      Sil
  28. nice mutlu günlere aylara yıllara:)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  29. Ayyy! Çok romantik, harika. Nice nice yıllarınız olsun birlikte, hep mutlu olun.
    Bayıldım buraya da. Riva'ya çocukluğumdan beri gideriz. Genelde günü birlik olur. Ama böyle güzel yerlerin olduğunu bilmek de çok iyi oldu. İstanbul'dan uzaklaşmadan tatil keyfi yapmak için harika bir yermiş. Sakin de görünüyor.
    Teşekkürler paylaştığın için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz,teşekkür ediyorum.hep sevdiklerimizle olsak adı mutluluk zaten değil mi:))
      doğrusu buraya günübirlik gitmeniz de mümkün,yalnızca brunch için bile olabilir:)
      telefon etmeni öneriyorum:)
      sevgiler

      Sil
  30. Nice nice mutlu daha da guzel gunler gecirmeniz dilegiyle :) Bu arada hic boyle bir yerin varligindan haberim yoktu, tam bizlikmis, cok guzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,doğrusu biz de nette ararken tamamen tesadüf bulduk,iyi ki bulmuşuz:)))

      Sil
  31. Yıl dönümünüz kutlu olsun, daha nice böyle mutlu tatilleriniz olsun :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  32. Simdi rastladim postuna! Cok ama cok tebrik ediyorum,ne kadar mutlu oldum güzel haberlerini okuyunca,harika bir yerde konaklamissiniz,bu kadar hayvan sevgisi takdire sayan bir mekan gercekten,bayildimm Tanitimi ise cok iyi yaptin,herkesin burayi görmesi kendi yararina dimi ama :)) Sevgiler Havvacim,nice mutlu huzurlu senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çok:))
      ne güzel de söylemişsin,herkesin kendi yararına:)
      sevgiler

      Sil
  33. Her şey çok güzel. Köpek oteline bayıldım. Yiyecek içecekler sizin olsun, ben adı begonvil olan odayı alayım. Verandada kitabımı dergimi okuyup kısık sesle My Way'i falan dinleyeyim. Sıkılınca minik patililerin mutluluğunu izleyeyim:)) Bunlar kendime ait düşüncelerim.Sizlere gelince, nice nice mutlu yıl dönümleriniz olsun! Sağlıkla ve güzelliklerle. Hep sevgi ile dolsun taşsın yüreğiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum,evet canım,oda sana yakışır:))
      yediğin içtiğin o anlık zaten,ama güzel anılar bir ömür:))
      valla tam da dediğin gibi bi yer,ama kafan müsait olursa tabi:)))
      sevgiler çok

      Sil
  34. Havva'cığım, nice mutlu yıllarınız olsun, hep güzelliklerle dolu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin,cümlemizin hayatına güzellik dolsun,
      sevgiler

      Sil
  35. Nice nice mutlu,huzurlu yıllarınız daha olsun inşallah hep beraber:)
    mekan da pek bir gidilesi görülesi duruyor sahiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum güzel dileğine,amin.
      bi fırsat olur da keyif yapar kulaklarımı çınlatırsın belki:)
      sevgiler

      Sil
  36. Canım kaç gündür yazacağım yazamadım. Her yazmaya yeltendiğimde tekrar tekrar keyifle okudum. O yeşil huzuru, yiyeceklerin çeşitliliği, şıklık çok hoşuma gitti. Böyle bir yerin varlığından bile haberim yoktu. Riva'yi da hiç görmemiştim, hep türk filmlerinden ötürü merak ettiğim bir yer olmuştur. Çok tatlısınız maşallah allah bozmasın. Daha nice güzel mutlu zamanlar diliyorum. Bir ömür böyle kocaman gülümsemelerle keyifle geçsin.
    Kocaman sevgiler can-ı gönülden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlı tuğba,
      samimiyetle çıkan sözler olduğu öyle belli ki:)))
      adı riva's olsa da ömerli köyü yolunda,görülesi bi butik otel,keyifli mi keyifli.
      Allah kısmet etse bi daha gitsem,kışın kar falan olduğunda:)
      sevgiler canım

      Sil
  37. mutlu yıllarınız olsun otele bayıldım ne kadar güzelmiş sayenizde öğrenmiş oldum :)

    bende Süslü Püslü bloğuma beklerim ziyaret ederseniz çok mutlu olurum :):)
    sevgiler
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      paylaşmak ne güzel şey,
      gelirim tabi sana:)
      sevgiler

      Sil
  38. sizdeki ask ve sevgiye bakinca bos yasadigimuzi dusunuyorum:) nice senelere♥♥♥♥
    bi de riva istese boyle guzel reklam yapamaz hangi reklamin icinde gercek ask olabilir ki he ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay leydim ne dedin sen aşkolsun ama!
      sevmek pek güzel,sevilmek de öyle,ama en güzeli güvenmek:)
      bu arada teşekkür ediyorum tatlı sözlerine.
      bu arada ben seni de pek seviyorum:)))

      Sil
  39. Evlilik yıldönümü ha harika:) geç de olsa ben de kutlamak istedim nice yıllara bir yastıkta inşallah amin...bu arada ne güzel bir yermiş harika resmen...,,,böyle bir yerde Bücürük'le tek katlı evim olsun başka şey istemem:)))

    YanıtlaSil