14 Nisan 2014 Pazartesi

çiçek taşımanın pratiği

kedilievintarzı



arkadaşım bahçesinden leylak getirdi,
ee benim de nergis,gala,lalem var:)


gönlümüzü şenlendirdi,
kahvaltı masamızı güzelleştirdi,


evin etrafında biraz gezindi,



arabada sağ cep'de benimle istanbul'a  geldi
kırılmadan,su sıçramadan!
(sol altta benim çizmeli ayak gözüküyor)


yöntemim;
1,5 litrelik su şişesi 3/2 ölçüyle kesilir,
üst kısmı fotograftaki gibi kapaksız olarak diğerinin içine geçirilir,
içine uygun miktarda su konulur,
sırayla çiçekler şişe ağzına sapları gelecek şekilde yerleştirilir.
:)
arabanın uygun olan kısmına konulup,dönüşe geçilir.


ve çakır gibi sorulur,
neden geldik istanbul'a?



33 yorum:

  1. çakır gerçekten sormuş gibi bakıyor. çiçek taşıma yönteminiz çok iyi fikirmiş. ben de anneme söyleyeyim gelirken öyle getirsin,güzellikleri. selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çakır,bu cumartesi sabahı taşıma çantası içine girip uzun uzunn mauvv çekti,gitmak zorunda kaldık,gerçekten!

      Sil
  2. Off leylaklar ne güzel kokar, ama polen alerjimden dolayı bir kere bile içime çeke koklayamadım şu güzelim çiçekleri...neyse görüntüsü yeter :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa çok güzel bir fikirmiş, aklımda bulunsun:-)

    Çiceklerin kokusu geldi sanki:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmiş olabilir,benim burnumun direğinde!

      Sil
  4. Mis kokuları buraya kadar geldi. evet yaa ben de çakır gibi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt ben de çakır'dan ala'sını düşünüyorum:)))

      Sil
  5. Nemli bezle taşımaya çalışırdım bu yöntemi sevdim.

    YanıtlaSil
  6. Etrafta öle saksılar görürdüm de anlam veremezdim. (:
    Resimler yine çok şahane, fotoğraf makinesi ile çekiliyor galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şakaaaa,yemin etsem başım ağrımaz....hiç gördüğümü hatırlamıyorumm

      Sil
  7. mmmm .. müthişşş :)) çiçeklerrr

    YanıtlaSil
  8. Havva çakır çok sevimli benim yerime kafasını okşarmısın lütfen ,taşıma fikrini aklıma yazdım lazım olduğunda kullanıcam sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyor musun meltem,okşadım,sevdim senin niyetine:)
      emek en güzeli,karşılığını görünce

      Sil
  9. havva hanımcığım...allah senden razı olsun.çakırın misler gibi..tertemiz bakıyorsun ellerine sağlık..maşallah...çicekler elkovanlar da harika ....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel,şahane ve çok sevecensin,keşke senden daha çok olsa!

      Sil
  10. Gözlerinin güzelliği meydana çıkmış.

    YanıtlaSil
  11. Havva Hanım ne muhteşem pozlar, fotoğraflar! :) :)

    Bu arada artık gelmiyorsunuz ÇOK alınıyorum, o neşeli yorumlarınızı yine bekliyorum... :(

    YanıtlaSil
  12. Ayyyy birileri sarostaymis ne harika !!
    Cakir hakli sormakla Sarostan sonra Istanbul' a donulurmu diye :) Cakir cok sansli sen ve esin gibi iyi kalpli sahipleri oldugu icin .. Mutlulugu refahi yuzunden belli :)
    Cicekler ve fotograflar super :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık her dönüşümüz daha zor oluyor,
      cumartesi sabah çakır taşıma çantasının içine girmiş,uzun uzun mauvvv çekiyor,mecburen gittik saros'a bi günlük:)

      Sil
    2. Cocuk anlatiyor iste derdini, ne istedigini daha ne yapsin :))
      iyiki gitmissiniz. Bi nefes alip gelmissinizdir :)

      Sil
  13. Hakikaten nefes alası geliyor insanın ekran başında bile :)
    demiştim ya çok şanslısın. işin zorluğunu dert etme
    bu arada bloğumda ki "t.yazıcı" imzalı şiirlerin hepsi bana aît :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utandığımı yazdım sana:(,çok yeteneklisin.
      şansımı biliyorum ve iyi kullanmaya çalışıyorum.
      teşekkürler

      Sil
  14. leylak en sevdiğim renk çiçekte. lavanta da. evde herşeyim lavantalı :)

    YanıtlaSil
  15. Yöntem harika, Çakır'ın bakışlar şahane :)

    YanıtlaSil
  16. Günaydın arkadaşım. Çok gecikmelide olsa geldim. Ay o güzel balkona da o güzel çiçeklerin yakışır.
    Taşıma yöntemi süper. Çakır dahada süper. Mauvvvvv :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh be!
      hep burda kal!
      :)
      çakır da mauvvv fln diyo,anlarsın sen:)

      Sil