6 Aralık 2013 Cuma

kardeş sevgisi

kedilievintarzı
                         başkaları 'kaya kurabiyesi'diyebilir,

                          fanusların içinde saklanıyor,çünkü;
                             bendeki adı'kardeş sevgisi'
                    üniversite yıllarında, siparişi üzerine
            kargoyla eskişehir'e gitmişliği vardır bunların
                        kim bilir kaç kişi yenmişliği vardır
öğrenci mutfağını şenlendirdiği,gözlere gönüllere bayram ettirdiği
halbuki;1/2 bardak şeker
3 yumurta
125 gr margarin
kuru üzüm,ceviz,portakal rendesi
kabartma tozu
vanilya
3 bardak kadar un
bi karışır ,yapış yapış olur
kaşıkla tepsiye dizersin uğraşsız
beyaz pişer 160'da
istersen pudra şekeri yağdırırsın

özleyince kardeşini yaparsın kurabiyesini:)

8 yorum:

  1. :)
    Çok güzeldi yazın ..
    Kardeş gibisi yoktur :)

    YanıtlaSil
  2. Kardes gibisi yoktur. Bu yazindan sonra burnumda tutuyor kendi kardesim :( Nasil ozledim bi bilsen :) kokusunu, gulusunu, her seyini :)
    Cok guzel bir yazi olmus, tarifte cok guzel ellerine saglik :)
    Bu arada seni mimledim, cevaplamak istersen tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmam mı hemen yarın,şimdi burada saat 00.30 beyaz'ı seyrediyorum ve kırılıyorumm gülmekten.emel sayın için seyredeyim dedim,ancak diğer konuklar uçurdu
      ii geceler

      Sil
  3. Bende çok özledim kardeşimi :(
    Eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      seni izlemek hoşuma gidiyor

      Sil
  4. ha haaa çokoş anlatmışsın yeaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sözler senden geldi mi,peh sevinirim ben:)

      Sil