23 Nisan 2015 Perşembe

DIY DIY yaparım ben!



papatyaların arkasında gördüğünüz şey dolap kapağı,
ikea 'fırsat reyonu'ndan tam 5tl ödeyerek aldım:)
hemen faliyete geçemesem de yapacağımı hayal ettim:)


mutfak masamın duvarındaki kelebekli çarpı işi
 el yapımım pano oturma odasına terfi etti.
veee dolap kapağı da mutfak masamın duvarına:))
hazırlık için maskeleme bandı göreve başladı.


kapağın iç kısmı dümdüz:)çıtalar dışarıda,
bu durumda boya işini içeriden yapmalıyım,
yani tersten çalışacağım,ilk defa böyle bişey yapacağım:))


akrilik koyu mavi,açık mavi ile denizin genel halini,
siyah ile dip koyuluğunu,
beyaz ile dalga köpüklerini yapmaya çalıştım:)
5tl olmasının nedeni de fotoda işte!


bu sabah 6.30'da kahvem ve boyalı ellerimle
 martıları yerleştirmeye çalıştım:)
ne kadar zormuş!
akrilik boya hemen kuruyor,üstelik kalem kullanmadan
fırça ile çizmeye çalışınca bu zorluk daha da arttı.
ama dönüş yok!
hem de tersten!


işte bitti ve yerini buldu:)


çakır efendinin şımarık pozları:))


23 nisan'ımız kutlu ve kandilimiz mübarek olsun:)


bahar gibi haftasonu hepimizin olsun,tüm canların:)
:)
çok sevgiler
:)



60 yorum:

  1. Keyifli bir çalışma olmuş. Sonuç da mükemmel. Kutluyorum. Yakışıklı Çakır'ı da öpüyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruz ❤️Çakır ve ben de seni ve kuyrukluları öpüyoruz.

      Sil
  2. Kendimi sahil kasabasında hissetim. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali,sahiden mi?
      aslında bu kapağı alıp eteklerim zil çalarak eve geldim.napsam napsam içine fotomu koysam,işte kuş kelebek mi çiziktirsem derken arkadaşım deniz yapsana deyiverdi:)işte masal böyle başladı.
      ama sahiden istenilen etkiyi verebilmek çok güç oldu tersten boyarken,artık sonuçla idare etmece:))
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  3. Ne kadar güzel olmuş, bayıldım. Duvarda denize açılan bir pencere fikri sûper olmuş gerçekten de..
    Sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,sahiden deniz havası yaratmış mı?
      ay çok sevindim:)
      sevgiler

      Sil
  4. mükemmel olmuş : ) hatta süper olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin senem,bu arada hoş geldin,demek kişisel bakımla ilgili sorular oldu mu hemen seni ziyaret edeceğim:)
      sevgiler

      Sil
  5. Çok ama çok güzel olmuş ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler serra,ne yalan söyliyim benim de hoşuma gitti.5 tl olunca daha bi kabul edilir oldu:) kusurları.

      Sil
  6. Mavi duvar ile de nasıl uyumlu olmuş, şimdi her şey büsbütün oldu. İçim açıldı vallahi. :) Ellerin dert görmesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin,beğenmene pek sevindim bilesin:)
      ancak öyle zarif bir genç adamsın ki,beğenmesen nası derdin merak ettim:)
      sevgiler

      Sil
  7. Yerinde harika durmuş. Yine çok güzel bir çalışma yapmışsın, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deniz,ben de yerindeki halini pek sevdim:)

      Sil
  8. seviyorum böyle yaratıcı fikirleri! nasılda mutfağın havasını değiştirmiş havva..tersten istediğin görüntüyü vermek sahiden zordur ama sen zoru başarmışsın! ellerine sağlık,
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla sebuş benim bile havamı değiştirdi evde:))
      gerçekten çok zor,o nedenle kusurlarını görmeyiveriyorum:)))

      Sil
  9. Çok çok beğendim.
    Tam deniz ruhu olmuş.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık.Bana özlem duyduğumuz yazı anımsattı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gamzcecim,yaz gelecek nasılsa:)acayip sıcaklarla,keşke bahar daha uzun olsa!

      Sil
  11. Yaaa ama Havvaaa sen gerçektennn harikasınnn!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama aslı tatlım,şımarıcam bak:))
      teşekkürler beğenmene sevindim:)

      Sil
    2. E ama Havva şimdi şımar sen yakışır diyeceğim çok klasik olacak amaa şımar sen yaaa :)

      Sil
  12. Harikasın sen yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) çok güzel olmuş çok beğendim
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum bana enerji verdin.sevgiler

      Sil
  13. Şahane bir şey olmuş Havva, ellerine sağlık :) Yerine de pek yaraşmış :)

    YanıtlaSil
  14. Denizi gören bir penceren olmuş, ne güzel !
    "Gören" göz sahibi olmak, ciddi bir ayrıcalıktır. Zarar gördüğü için 5 TL ye satılan bu dolap kapağına pek çok kişi burun kıvırırken onu alıp bu hale getirmek herkesin harcı değil. Seni canı gönülden kutlarım Havva'cığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,her zaman olmasa da bazen tutturduğum oluyor işte:))
      mahcup oldum yahu:)
      sevgiler

      Sil
  15. Mükemmel 100 puan 100puan!!!
    İlham veriyon sen insana gözüm gönlüm açıldı <3<3<3

    YanıtlaSil
  16. Havvacım Pinterest butonu koysana tüm fotoların üstüne :) Nasıl oluyor bilmiyorum Ayhan a mı sorsak. Yazdan Kalan arkadaşımızın da var öyle . Ben hep pinliyorum güzel fotoları ya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ediyorum başkanım,insanın ruhunu okşuyorsun:)
      yalnız bana değil diğer blogerlarda da gördüğüm neşeli yorumların insanın içini açıyor:)sağolasın:)
      bakalım ayhan ne diyecek soralım:)))
      sevgiler

      Sil
  17. Havvacığım.....ellerine kollarına sağlık süper....ben diyeceğim ki her eve bir havva lazım....valla ben bir ara sizi bizde misafir etsem; diyorum. benim gibi sahilde büyü ...gel,( şartlar) iç anadoluda otur.sahil,deniz,martılar .çok begendim değil bayıldım.MAŞALLAH çok maharetlisin. çakırın keyfi bol olsun.öpüyorum. kandilinizi,23 nisan bayramınızı kutlarım.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel ne tatlısın sen:))
      beğenmene çok çok mutlu oldum:) yani bazen insan denizin içinde de olsa orada olduğunu hissetmeyebiliyor,yada istanbul da denizden biraz uzakta,kokusunu hissedebiliyor:)
      hayattan tat almak en iyisi değil mi emelcim:)
      sevgiler canım:)

      Sil
  18. Valla Havva öyle bir dıy dıy olmuş ki bu...pes diyorum sana....inan başında böyle birşey çıkacağını düşünememiştim.eline sağlık usta......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sertaç öyle bi yazmışsın ki pes dedim kendime:))
      beğenmene sevindim nazik arkadaşım:)

      Sil
  19. Aman tanrım, bu ne:) Bayıldım ki ayılıp birdaha bayılayım mı diye düşündüm:) Yetenek bu hatta sanat...
    Zevkine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben ayılıp bayılıcam şimdi bu yoruma:))
      çok naziksin:)
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  20. son yazımın yorumlarında şule m'nin sana bir notu var ki :)

    YanıtlaSil
  21. Havva hanım, ellerinize sağlık, çok güzel ve orjinal bir pano olmuş.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. Amanın diyorum çok şahane olmuş yahu. Ellerine sağlık, bayıldım. İnsanın içine huzur veren bir dıy çalışması. Bu arada yazmayı unuttum blog sayfanın yeni halini de sevdim güle güle kullan. çakır hanıma öpücükler, keyifli günler diliyorum. Biz de eşimle bahçedeki masayı zımparalayıp kazıyoruz. Maviye boyayacağız. Boya kısmına bir geçelim bende ekleyeceğim bloga. Hep senden özeniyorum valla ahhh ahh iş almışım başıma meğerse:) Ay ne zormuş tutuldum ayol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba teşekkür ediyorum❤️ sen resimle uğraşan biri olRak bilirsin aslında hiç bitmeyecek bi yol gibi geliyor insana.stres de mutluluk da beraber oluyor bu uğraşıda.ama sonu bitince seyretmesi zevki herseye değdi dedirtiyor.
      Kolay gelsin merakla bekliyorum
      Sevgiler

      Sil
  23. Gizli bir pencere açmışsın denize:-) Bayıldım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden handan😀 çok iyi tarif etmişsin ❤️

      Sil
  24. Ya iade-i ziyarete geliyim dedim ve bayıldıımm hem bloga,yaptıklarınıza hemde kedinizee <3 ^-^ Fikir çok iyi bir fikir ya, annemde resimle uğraşır bizde ahşaptan böyle pencere şekline getirdikten sonra yazlık evin penceresinden dışarıya bakarcasına bir görüntü yapmıştık, yapay çiçekler sarkıtmıştık çok güzel durmuştu onuda tavsiye ederim *-* Yalnız kedişimizde çok şişman değil ya :DD Bir rejimi tatsın diyorsun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin😊 teşekkür ediyorum.
      Annenle yaptığınız şeyi paylaşmak güzel olurdu😀
      Bu arada Çakır efendi Yürürken sallanan bir karına sahip😋
      Sevgiler

      Sil
  25. Havvacımm çok teşekkür ederim:) Ayhan'ın önerdiği temayla sorunum çözüldü... Yardım Meleğim... Tekrar teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Havva 5 liraya olay yaratmışsın.Çok beğendim....ellerine sğlık...

    YanıtlaSil
  27. Ay ne güzel olmuş eline sağlık sanki yaz esintisi geldi yüzüme :)

    YanıtlaSil
  28. Vay anasınıııı! Cevhere bak sen! Çok çok çok etkilendim Havva. Abartmıyorum hiç. Bayıldım. Ellerine sağlık. Güzel günlerde kullan inşallah. :) Yalnız kahveyi de patlatmış aplam boyaların yanına, yakışır üstada. ;) Afiyet şeker olsun. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok tatlısın😊 teşekkür ediyorum
      Bayılırım kahveye
      Beğenmene çok sevindim
      ❤️

      Sil
  29. havvacim,,,bayiliyorum paylasimlarina
    keyifle geziniyorum,,,sanki seninle oralardaymisim gibi:)geliyor bana
    cayim elimde hosca dakikalar gecirdim sayende
    sevgiler sapancadan,,,bahcemden,,,evimden:)

    YanıtlaSil
  30. Çok başarılı bir iş çıkarmışsin, Tebrikler, evine de yakistirmissin.

    YanıtlaSil
  31. Tatlim... nasil guzel bir sey bu. Ellerine saglik. Acaba ne olacak ki derken supersin. Ikea gormesin. Firsat reyonunda 5 tl ye hic bir sey satilmayacak.
    Cok öpüyorum.
    Mauvvv

    YanıtlaSil