8 Aralık 2014 Pazartesi

funda'nın güzelliği



size daha önce bahsetmiştim;
saros'lu güzel arkadaşlarımızdan:)


hadi evlerine konuk olalım:)


önce biraz dışarıda takılalım,içimiz açılsın:)


çakır'da misafir elbette:)onsuz olmaz:)


garip ve buz şanslı köpekler:)


komşu bahçenin de güzelliğini gördük böylece:)


güleryüzlü ve zevkli evsahibi:)


keyif de sever:) mutlu da eder:)


verandasında manzaraya doyamazsınız:)


ev sahiplerinin de konukseverliğine:)


bahçenin güzelliklerine:)


hadi şimdi içeri girelim:)


salondan bi basamak çıkınca:)


mutfaktayız:)


yatakodasına da daldım yani:))


fotoğraf çekmek için geç kaldım,
malum kış havası günışığı çabucak bitiveriyor:(


samimi sohbet,güzel sofra,şahane manzara:)
iki güzel insan:)


can yücel'in'dostluk'isimli şiirinin son iki kıtası:) 
yakışır bu mevzuya:))

İnsanlar vardır; sakin akan bir dere... 
İnsanı rahatlatır, huzur verir gönüllere. 
Yanında olmak başlı başına bir mutluluk. 
Sesinde, görüntüsünde tatlı bir durgunluk. 
İnsanlar vardır; çeşit çeşit, tip tip. 
Her biri başka bir karaktere sahip. 
Görmeli, incelemeli, doğruyu bulmalı. 
Her şeyden önemlisi insan, insan olmalı... 


İnsanlar vardır; berrak, pırıl pırıl bir deniz. 
Boşa gitmez ne kadar güvenseniz. 
Dibini görürsünüz her şey meydanda. 
Korkmadan dalarsınız, sizi sarar bir anda. 
İçi dışı birdir çekinme ondan. 
Her sözü içtendir, her davranışı candan... 


çiçek gibi bir hafta gelsin:)
:)
çok sevgiler


41 yorum:

  1. eve bayıldımmm... Böyle doğayla içiçe yaşamak büyük bir şans...
    Mutlu bir hafta diliyorum sana da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet,ben de bayılıyorum bu eve:)
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  2. ne güzel dostluklar ne güzel dost olmak!
    daim olsun huzur dolu nice sohbetlerinize olsun..
    doğa ile içiçe harika bir ev ne hoş..
    mutlu bir hafta dilerim havvacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuş,
      amin,teşekkürler ne güzel insansın sen:)
      sevgiler çok

      Sil
  3. Bayıldım canım. Ne zevkli ne güzel bir ev.. Bahçesine de bayıldım..
    Rabbim ağız tadıyla ömür boyu sürecek mutlulukla oturmayı nasip etsin..
    Dostluğunuz da mutluluğunuz da daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nur,güzel kalp:)
      ben de bayılıyorum o eve ve bahçesine:)
      arkadaşlığımıza da:))
      teşekkür ediyorum,hayat seni hep güldürsün:)
      sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel, sıcacık bir ev. Ne keyiflidir o verandada birlikte edilen sohbetler. Dostluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet denizcim aynen,sıcacık:)
      teşekkürler,daim olsun:)
      sevgiler

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. evet doğası çok güzel.
      işin aslı taş toprak bi yana insan güzelliği canım:)neyse ki yeterince var:)
      sevgiler

      Sil
  6. Canıııım Havvacım , güzel dostun Funda'ya evini bizlere açtığı için çok teşekkürler:) Çok zevkliymişler onlar da sizin gibi. çiçeklerinden dekorasyona kadar herşeyi zevkle yapmışlar belli.
    house beatiful dergisi var ya orada, hıh o dergideki evler gibi ;)
    himalaya tuzu mu o? ay bi sorsana cidden ne işe yarıyo yani sadece süs mü yoksa dendiği gibi zindelik mi veriyor:)
    fundanın yemek kitabı fundanın mı yoksa yazarla isim benzerliği mi?
    köpekler de çok şeker , onlar çakıra nasıl davrandılar :)
    ne güzel çakır da geziyor;)
    Kocaman teşekkürler.
    Böyle fotolar modumu yükseltiyor<3
    Senin de eline sağlık ne güzel fotolar hazırlıyosun, uğraşıyosun ve harikalar çıkarıyosun.
    İleride bi dergide yazabilirsin sen valla bak teklif gelirse reddetme ^-^
    Fundaya güzel evinde eşiyle birlikte her zaman mutlu sağlıklı dost muhabbetleriyle dolu keyifli zamanlar diliyorum:)
    harikasınız hepiniz, zevkli ,misafirperver, sıcak, tevazu sahibi.. ayy ne güzel insanlarsınız amaaa♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı başkanım çok naziksin:)
      o taş'ı niye hiç sormadıysam ben?du bakim bi mesaj atayım o'na uyanıksa hemen yazayım sana:)
      kitap alev alatlı'nın kızı için yaptığı bişey:) isim cuk oturmuş değil mi?
      köpekler gerçekten şahane,buz mavi gözlü rus olan,anneeeeee diye sesleniyor,duysan çakılır kalırsın,sahiden anne diyor:)
      garip ise;öyle beyefendi ki:))
      tüm bunlara rağmen çakır ile asla asla bi araya gelemezler,ııı-ıh!
      güzel kalbinden geçen dileklere teşekkür ediyorum.
      o taş funda'ya hediye gelmiş canımcım himalaya tuzuymuş:)
      çok tatlısın sen başkan,o saydığın güzel kişilik özeliklerine sahipsin sen:))

      Sil
    2. O taştan lambadan bende de var Kreatif. Hem çok şık ve kullanışlı bi aksesuar, hem de söylenene göre evdeki bir yığın elektronik aletin ortama yaydığı kaka enerjiyi yok ediyomuş. Bendeki Himalaya tuzu, bu da aynısı gibi. Ayrıca başka faydaları da var, internette bulabilirsin. ;)

      Sil
    3. he,bak neler varmış benim arkadaşımın evinde,ben ise bi haberim:)

      Sil
  7. Keyifli arkadaşlar, keyifli vakit demek.
    Çok öpüyoruz .
    Mauvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben o fotoğraftaki şeyi yerim:).gülay sanki bana gülümsüyormuş gibi hissettim:))
      Allah analı babalı büyütsün,bahtı şansı açık olsun:)
      sevgiler

      Sil
  8. Ne güzel bir ev..bayıldım..neşeyle otursunlar
    mutlu haftalar Havvvaaaaaaaaaaa :) muck

    YanıtlaSil
  9. Agız tadıyla yasasınlar herkesin hayali:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin,umarım kimin hayaliyse erişsin:)
      güzel mutluluk:)
      sevgiler banu:)

      Sil
  10. Ev çok güzel ama ben asıl bahçelere çok özeniyorum. Son yıllarda doğadan çok uzak kaldım, çocukluğumdaki bahçeleri çok özlüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi ama!
      evin içi napılır edilir yapılılır,yapıştırılır,bahçe sahiden de başka bi nimet:))
      umarım özlemine kavuşursun
      sevgiler

      Sil
  11. Doğanın içinde yaşayan şanslı insanlar...
    Muhabbet şahane, ev bahane :))

    YanıtlaSil
  12. Yalnız senin paylaşımlarındaki resimlere bitiyorum. Anı, mekanı, duyguları yakalamayı çok sevdiğin belli. Eline, yüreğine sağlık. Teşekkürler kocaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      beni nası mutlu ettin bilsen:)
      teşekkürler

      Sil
  13. Funda hanım da senin gibi çok zevkli... Huzur veren bir ortam... Senin anlatımınla ve fotoğraflarınla birleşince tadından yenmez olmuş... Şiirde son noktayı koymuş... Kalemine sağlık... Keyfiniz daim olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharcım,doğa ve yeşil her şeyin güzelliğini artırıyor:)
      aslında hayatın tadı tuzu,dostluğun güzelliği hep orada güzel.
      saros'da pek güzel valla:))
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  14. Havva ev güzel, bahçe güzel, manzara güzel, dostluk güzel, çakırsa ayrı bir güzel..Ne mutlu sana, mutluluklar peşini hiç bırakmasın emi..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay gülizcim,ne güzel sözlerin tatlım,mutluluk bizi kovalasın değil mi ama:)))
      sevgiler

      Sil
  15. Ne güzelmiş.. Çayımı içerken keyifle dolandım bu güzel evde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,memnun olduk misafirliğinize:)
      sevgiler

      Sil
  16. Çakır baş müzakereci, onsuz olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama:)) baş hemde:))
      sevgiler

      Sil
  17. Ev sahiplerinin güzel enerjisi her yere sinmiş; buradan hissediliyor.

    Paylaşım için çok teşekkürler. Saroz, güneyin insan ve ev kalabalığından bıkmış olmalıyız ki çok asude göründü gözüme ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet güzel enerji kesinlikle,
      biz biraz kaçak gibiyiz sahiden nurdan hanım,
      sakinlik,az debdebe,bol iyi düşünen dost:)
      aranan budur.
      sevgiler

      Sil
  18. film seçkilerindeki filmlerin hepsini nette izliyorum. var ki hepsi nette :) netten tv ye bağlayıp büyük ekranda izlemek çok keyifli yaaa :)

    YanıtlaSil
  19. film seçkisi 38 yorumunda yazdım. oku bak yanıtımı :)

    YanıtlaSil
  20. Ama bu ne güzellik
    Ev ayrı, doğa ayrı, fotoğraflar ayrı
    Maşallah

    YanıtlaSil
  21. Funda ne guzel bir yaşamın var
    Şanslısın

    YanıtlaSil